«پلیس سایبری»در کنار سایر یگان‌های انتظامی تشکیل می‌شود

فرمانده نیروی انتظامی گفت: تشکیل پلیس سایبری در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است و به زودی شاهد استقرار پلیس سایبری در کنار سایر یگان‌های انتظامی خواهیم بود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم درهمایش علمی-کاربردی تبلیغ که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی قم برگزار شد، افزود: توسعه رسانه‌های جدید، سرعت ارتباطات و تولید اخبار، چند سویه شدن جریان اطلاعات و اخبار جریانی را ایجاد کرده که در شرایط متفاوتی نسبت به گذشته به سر می بریم.

فرمانده نیروی انتظامی افزود: سرعت تحولات به حدی گیج کننده است که بانیان اصلی این سرعت خود متاثر از این حرکت هستند و این واقعیت جدیدی است که با آن روبرو هستیم.

وی شرایط کنونی دنیا را اوج مادی گری و سکولاریسم دانست و گفت: توسعه اقتصادی، جهانی سازی و مهاجرت از موارد ایجاد کننده نا امنی هستند و در حالی که تصور می‌شد توسعه آرامش را به ارمغان می‌آورد، اما نه تنها ناامنی را مهار نکرده بلکه به آن شدت بخشیده است.

فرمانده نیروی انتظامی خطاب به مبلغان گفت: بشر امروز تشنه معنویت است و مبلغان باید تلاش کنند تا روش‌ها وشیوه‌های تبلیغی جدید را شناخته و جامعه را از مشکلات و خطرات و آسیب‌هایی که آن را تهدید می‌کند محافظت نمایند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول