اعلام نتایج مسابقه «فتح جاوید»

دبیر جشنواره وبلاگ‌نویسی فتح جاوید در کاشان، ضمن اعلام نتایج، تعداد وبلاگ‌های ارسالی به دبیرخانه این جشنواره را ۱۴۴ مورد ذکر کرد.

به گزارش«وبلاگ نیوز» محمدعلی یوسفی در گفت‌و‌گو با فارس گفت: از این تعداد آثار ارسالی از سراسر کشور حدود ۸۰ وبلاگ به جشنواره راه یافت.

وی مدت زمان برگزاری این جشنواره را از اول خردادماه تا ۱۵ تیرماه سال جاری دانست و افزود: ۷۵ درصد از شرکت کنندگان در این مسابقه از منطقه کاشان و بقیه از شهرهای مشهد، خراسان شمالی، اردبیل، اصفهان، بندرعباس، تهران، چهار محال و بختیاری، رشت، شاهرود و دماوند بودند.

به گفته وی علی پاپوش‌ندوشن با وبلاگ جهاد مجازی رتبه نخست، محمد کوچی با وبلاگ جاوید شهر مقام دوم و محمد نجاتی با وبلاگ فتح جاوید رتبه سوم این جشنواره را کسب کردند و علیرضا آسوده و رسول گلی‌زاده به ترتیب با وبلاگ های خونین شهر و اسراء در جایگاه‌های چهارم و پنجم ایستادند.

وی با اشاره به اهدای هدیه یادبود به تمام آثار راه یافته به جشنواره فتح جاوید، تصریح کرد: به برگزیدگان این جشنواره کمک هزینه خرید لب‌تاپ، کمک هزینه خرید دوربین دیجیتال حرفه‌ای، کمک هزینه خرید دوربین دیجیتال، کمک هزینه خرید قلم نوری و کمک هزینه خرید هارد اکسترنال اهدا شد.

دبیر جشنواره وبلاگ‌نویسی فتح جاوید در کاشان دلیل داوری آثار در سه مرحله را حجم بالای آنها دانست و آیتم‌های ارزیابی آثار را شامل قالب، گرافیک، معرفی، موضوع، زمان، پیوند، مسابقه، ارتباط، حجم، نظرات، منبع و امتیاز آزاد و منفی برشمرد.

وی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، ترویج فرهنگ شهادت و پایداری، افزایش اطلاعات و مطالب مفید در زمینه دفاع مقدس و شهدا در محیط سایبر و ترغیب و تشویق جوانان به فعالیت در حوزه وب را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره معرفی کرد.

یوسفی ارتقای سطح ارتباط و تعامل صاحبنظران، اساتید و دانشجویان با موضوع دفاع مقدس را از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره دانست و خاطرنشان کرد: ۴۸ درصد از شرکت‌کنندگان در این جشنواره از قشر دانشگاهی شامل دانشجویان مقطع فوق دیپلم و لیسانس بودند.

وی رتبه این سایت در نتایج گوگل از لحاظ کلید واژه‌های متعدد را ممتاز خواند و یادآور شد: در جستجو با کلیدواژه های کلی و سراسری همچون مسابقه وبلاگ‌ءنویسی از بین بیش از ۹ میلیون نتیجه این وب‌سایت رتبه دوم را به دست آورد.

جشنواره سراسری وبلاگ نویسی فتح جاوید ویژه سالروز آزادی خرمشهر به همت سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان برگزار شد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول