نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بوشهر آغاز به‌کار کرد

معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد بوشهر از آغاز به‌کار نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بوشهر از ۱۵ آذرماه خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ایکنا، رضی دربندی، معاون فرهنگی اداره‌کل ارشاد بوشهر با اعلام این خبر گفت: اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بوشهر صبح روز دوشنبه، ۱۵ آذر ماه، با حضور نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه بوشهر، استاندار بوشهر، رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت ارشاد و جمعی از مسئولان استانی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر افتتاح خواهد شد.

مدیر اجرایی این نمایشگاه گفت:در بخش اصلی نمایشگاه نرم‌افزارهای رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، هنرهای دیجیتال و فناوری و نوآوری در رسانه‌های دیجیتال، محصولات نرم‌افزاری و فن‌آوری اطلاعات دستگاه‌های دولتی و بخش‌های جانبی شامل خانواده و رسانه‌های دیجیتال، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی و مسابقات پیش‌بینی شده است.

دربندی افزود: در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰ شرکت و اداره بیش از ۱۵۰ غرفه محصولات فرهنگی، دینی و سایر خدمات خود را ارائه می‌دهند.

یادآور می‌شود اولین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از پانزدهم تا بیست ویکم آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بوشهر برگزار می‌شود.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول