نخستین جشنواره رسانه‌‎های علوی برگزار می شود

نخستین جشنواره رسانه های علوی به پاس گرامیداشت عید غدیر خم و با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ غنی اسلام ناب محمدی(ص) به صورت سراسری برگزار می‌گردد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» سیاست راهبردی این جشنواره، جریان‌سازی و پایه‌گذاری راهبردی نو و جدید در حوزه‌ نرم افزار و رسانه‌های دیجیتال است.

همچنین ترغیب و تشویق در بکارگیری توانمندی‌ها و ظرفیت‌های هنری و ارتباطاتی و اطلاعاتی در تولید محصولات نو و جدید با خلاقیت و نوآوری در موضوع غدیر، امام علی (علیه السلام) و امامت و ولایت، توسط تولید‌کنندگان دیجیتال از دیگر اهداف برگزاری جشنواره رسانه های علوی اعلام شده است.

بر اساس این گزارش، بخش های اصلی جشنواره رسانه های علوی، پایگاه‌های اینترنتی و وبلاگ‌ها، نرم افزارهای چندرسانه‌ای، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای، هنرهای دیجیتال، پویانمایی و نماهنگ و پژوهش، فن‌آوری و نوآوری است.

جوانان و نوجوانان می‌توانند با استفاده از منابع (Material صوتی، تصویری و متنی) که در بخش –محصول جدید تولید کنید– این پایگاه ارائه شده است، محصولات نو و جدیدی را تولید و در جشنواره شرکت نمایند.

گفتنی است، آخرین مهلت شرکت در این جشنواره ۳۰ آذر ماه ۸۹ می باشد و شرکت در این جشنواره برای تولید‌کنندگان حقیقی و حقوقی (دولتی و غیردولتی) در هر سنی آزاد هستند.

علاقه مندان جهت شرکت در جشنواره رسانه های علوی، در پایگاه اینترنتی جشنواره عضو شده و پس از عضویت در جشنواره ثبت نام نمایید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول