سومين سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايی برگزار می‌‌شود

فراخوان سومين سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايی با هدف ترويج و نشر فرهنگ عاشورا ميان جامعه مجازی اعلام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، “عليرضا عيوضی” مدير روابط عمومی فرهنگسرای ولا در گفت‌و‌گو با ايكنا گفت: سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايی در دو بخش كلی «وبلاگ‌های برگزيده» و «آثار وبلاگی برتر» در اين فرهنگسرا برگزار می‌شود.

وی اظهار كرد: سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايی در قالب متن، «دل‌نوشته، داستان كوتاه و شعر»، صوت و فيلم «نماهنگ، مستند و فيلم كوتاه»، تصوير «عكس، پوستر و پس‌زمينه» و متحرك‌سازی «فلش، پويانمايی و تم موبايل»‌ برگزار می‌شود.

عيوضی تصريح كرد: «فرهنگ عاشورا، بصيرت، عبرت‌های عاشورا، برش‌های تاريخی شيعه و عاشورا و زمان‌شناسی» از موضوعات بخش عمومی و «تطابق تاريخی كربلا با …» از موضوعات بخش ويژه اين سوگواره است.

مدير روابط عمومی فرهنگسرای ولا ادامه داد: ايجاد يك وبلاگ در فضای مجازی، تكميل فرم ثبت‌نام در پايگاه اطلاع‌رسانی مسابقه، انتشار حداقل يك پست درباره موضوعات ارائه شده از جمله شرايط و مقررات شركت در سوگواره اعلام شده است.

وی اضافه كرد: فرصت ثبت‌نام در اين مسابقه از اول محرم‌ماه تا اربعين حسينی انجام می‌شود و 14 سفر كربلا، سفر به مشهد مقدس، قم و … از جوائز نفيس ديگر از هدايای اين مسابقه خواهد بود.

عيوضی با اشاره به داوری اين آثار گفت: داوری آثار رسيده به دبيرخانه آن‌لاين سوگواره از 20 محرم‌ماه تا پايان ماه صفر انجام می‌شود و مراسم اختتاميه آن نيز با معرفی نفرات برگزيده برگزار می‌شود.

مدير روابط عمومی فرهنگسرای ولا يادآور شد: علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند به پايگاه اطلاع‌رسانی فرهنگسرای ولا مراجعه و يا با شماره 33771886 تماس بگيرند.
انتهای پیام/.

  • با عرض سلام و خسته نباشيد……
    من يكي از افرادي هستم كه در سومين سال برگزاري اين مسابقه شركت ميكنم.
    بار اول جز 200 نفر بودم…بار دوم با من تماس گرفتند كه در مسابقه شركت كنم….اما قبول نشدم…اين بار به اميد خدا و به ياري امام حسين ميخواهم شركت كنم…تا ببينم خواست خدا چيست…
    سال اول شايد شانس بيشتري داشتم…با اينكه راه دوري را تا تهرات آمده بودم اما باز هم تا امسال نا اميد نشدم…
    من سال اول در مسابقه كه در شهر ري…ميدان نماز در فرهنگسراي ولا برگزا شد حضور داشتم…اما انگار قسمت چنين نبود….
    به هر حال از زحماتي كه براي همه وبلاگ نويسان مي كشيد و كشيديد…..تشكر ميكنم…

    به اميد روزي كه فاطمه مهدي بيايد…………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول