برگزای دومين كارگروه «قرآن و فضای مجازی»

دومين جلسه كارگروه «قرآن و فضای مجازی» كه از كارگروه‌های مرتبط با منشور توسعه فرهنگ قرآنی است و برپايی آن از سوی شورای عالی توسعه فرهنگ قرآنی به سازمان دارالقرآن الكريم واگذار شده است، طی اين هفته برگزار می‌شود.

به گزارش«وبلاگ نيوز»، “روح‌الله شيريان”، مسئول اداره امور اجتماعی سازمان دارالقرآن الكريم، در گفت‌وگو با ايكنا با اعلام اين خبر گفت: مديران و كارشناسان قرآنی سازمان دارالقرآن الكريم و نماينده‌ای از سايت مؤسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی «تبيان» در محل اين سازمان با طرح موضوعات و بررسی ابعاد مختلف بحث قرآن و فضای مجازی، زمينه را برای برگزاری كارگروهی با حضور نمايندگانی از نهادها و سازمان‌های قرآنی كشور كه طی دی ماه سال جاری برپا می‌شود، مهيا می‌‌كنند.

شيريان افزود: هدف از برگزاری دومين كارگروه داخلی قرآن و فضای مجازی، شفاف‌سازی و دريافت اطلاعات بيشتر از وضع موجود، آشنايی بيشتر با اين حيطه و اقدامات اوليه است تا اين سازمان بتواند برای نشست نهايی در جمع كارشناسان كشوری، اطلاعات و طرح‌هايی را درباره قرآن و فضای مجازی ارائه دهد.

وی ادامه داد: اين كارگروه داخلی، اقدامات اوليه را انجام می‌دهد و پس از برپايی كارگاه‌های داخل سازمانی، در مرحله دوم نماينده دستگاه‌ها و نهادهای مرتبط با اين موضوع، در نشستی حضور خواهند داشت.

شيريان در پايان گفت: از اهداف برپايی اين كارگروه، هماهنگ‌سازی فعاليت‌های قرآنی كشور در فضای مجازی است تا با جمع‌آوری مجموعه‌ای از برنامه‌ها، تقسيم كار ملی در زمينه قرآن و فضای مجازی در بين سازمان‌های مختلف صورت گيرد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول