توضیحات بلاگفا درباره مشکلات اخیر قالب برخی وبلاگ‌ها

سرویس دهنده وبلاگ «بلاگفا» دلیل بازگشت قالب برخی وبلاگها به حالت پیش فرض را توضیح داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به گفته مدیر سایت بلاگفا، استفاده یا درج برخی کدها (یا برخی سایتها) به دلایلی همچون اسپم، تبلیغات یا کدهای مخرب در قالب وبلاگها محدود شده است.

این محدودیت معمولاً برای درج این کدها در تغییرات جدید است اما گاهی پیش می آید که نیاز است این کدها از وبلاگهایی که در حال حاضر از آن استفاده می کنند نیز حذف شود که در این شرایط به تدریج قالب وبلاگهایی که حاوی کد مشخص شده هستند به صورت پیش فرض در می آید.

همچنین استفاده از جاوا اسکریپت هایی که کدگذاری شده باشند یا اسکریپت برخی سایت های که حاوی ویروس یا کد مخرب هستند باعث هشدار شرکتها و سایتهای بررسی کننده امنیت در اینترنت می شود و حتی در مواردی باعث شده است که سایت در فهرست سایتهای حاوی کدهای مخرب قرار گیرد.

برای جلوگیری از اینگونه مشکلات چنین کدهایی به سرعت از وبلاگهای زیر مجموعه سایت حذف می شوند.

بر اساس این خبر، مدیر سایت بلاگفا درباره برگرداندن قالبهای وبلاگ به صورت پیش فرض این چنین اعلام کرد: برخی از سایتهای طراحی قالب در قالبهای خود از اسکرپیت های کدگذاری شده استفاده می کنند که گاهی به اجبار قالب وبلاگ تمام وبلاگ های استفاده کننده از قالب های این سایت ها را به طرح پیش فرض تغییر داده می شود و این مسئله برای سایت هایی که امکان تماس با ایشان باشد توضیح داده شده و به محض حل مشکل محدودیت استفاده از کدها یا ابزارهای این سایت ها برداشته می شود.

شیرازی همچنین ادامه داد: تغییر قالب وبلاگ به قالب پیش فرض بصورت نرم افزاری، خودکار و بدون دخالت انسان صورت گرفته و از جهت کاربران نبایستی نگران مشاهده محتوا یا نظرات بازدیدکنندگان وبلاگ خود توسط فرد دیگری باشند.
انتهای پیام/.

۳ comments

  • اخه ینی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    من کلی برا ساخت قالب وبم زحمت کشیده بودم کلی روش وقت گذاشتم کدشم ندارم دیگه
    حالا این قالب مسخره جاش اومده

    همه تنظیمات وبم پریده
    شما فکر نمی کنید چقد یه نفر با این کارتون ناراحت میشه

    کاش تو بلاگفا وبلاگ نساخته بودم
    حتما باید یه قالب ساده بذاری که هیچ امکانات جانبی هم تداشته باشه تا این بلا سرش نیاد؟

    عجب ادمایی

  • منم باثنا موافقم یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    کلی زحمت ساخت قالبو کشیده بودم حالا چیکارکنم دیگه بخش جاوا اسکریپت هم کارنمیکنه.خیلی کاربدی کردیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

  • مریم

    اخیرا بلاگفا خیلی بازی درمیاره. مدام میگه مشکلی در عملیات اجرایی پیش اومده. این چه وضعیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول