«بوی سیبی»ها به موضوعات مسابقه دقت کنند

دبیرخانه مسابقه وبلاگ نویسی بوی سیب از شرکت کنندگان در مسابقه خواست که هنگام ثبت نام در انتخاب موضوع خاص خود دقت نمایند.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، یکی از تفاوت های این دوره طرح وبلاگ نویسی بوی سیب با دوره های قبل، اعلام موضوعات خاص برای شرکت در مسابقه است. همچنین برای اطلاع بیشتر شرکت کنندگان، توضیحات مورد نیاز نیز در بخش سوالات متداول درج شده است.

تاکنون درصد مناسبی از شرکت کنندگان، موضوعات اعلام شده از طرف دبیرخانه را در ارائه اثر رعایت کرده اند. به سایر شرکت کنندگان نیز توصیه می شود با توجه به نوع تقسیم جوایز در این دوره، تا حد ممکن سعی در تولید آثار با توجه به موضوعات داشته باشند.

البته مواردی نیز پیش آمده است که اثر تولید شده به یکی از موضوعات مسابقه مرتبط بوده، اما به اشتباه موضوع دیگری انتخاب شده است که در این صورت احتمال کسب رتبه کاهش می یابد. برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود شرکت کنندگان توضیح موضوعات را با دقت بخوانند و هنگام درج اثر آن را با دقت انتخاب کنند.

گفتنی است در این دوره از طرح وبلاگ نویسی بوی سیب، 6 موضوع به عنوان موضوعات مسابقه اعلام شده است که همه آثار رسیده در این موضوعات بررسی می شوند و تنها 20% جوایز به آثار رسیده در سایر موضوعات تعلق خواهد گرفت.

این موضوعات به مطالبی پیرامون یاران اباعبدالله، دشمنان ایشان، تحریفات عاشورا و عزاداری ها، امر به معروف و نهی از منکر و همچنین بازسازی عتبات عالیات اختصاص دارد که پست های ارسالی در بخش وبلاگ نویسی و آثار صوتی و تصویر زمینه های ثبت شده بهتر است در یکی از این موضوعات باشند.

گفتنی است، برای اطلاع بیشتر از موضوعات این دوره، به آئین نامه یا سوالات متداول مراجعه فرمایید.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول