انتخاب برترين وبلاگ‌هاي دانشجويي توسط وزارت علوم

نخستين مسابقه انتخاب برترين سايت‌ها، ايميل‌هاي گروهي و وبلاگ‌هاي دانشجويي فعال در زمينه جوان، اوقات فراغت و آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي برگزار مي‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارس، اداره فعاليت‌هاي اجتماعي دفتر امور فرهنگي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري در نظر دارد تا نخستين مسابقه انتخاب برترين سايت‌ها، ايميل‌هاي گروهي و وبلاگ‌هاي دانشجويي فعال در زمينه جوان، اوقات فراغت و آسيب‌هاي اجتماعي و فرهنگي را برگزار كند.

اين مسابقه با هدف شناسايي، تشويق، حمايت و تقويت فعالان عرصه اجتماعي و فرهنگي دانشگاه‌ها، بسترسازي و جهت‌دهي فعاليت‌هاي سازنده و ارزشمند اجتماعي در دنياي مجازي، همچنين آشنا كردن بيشتر دانشگاهيان با مقوله آسيب‌هاي اجتماعي و راهكارهاي مواجهه با آن برگزار مي‌شود.

اين مسابقه در 4 بخش اصلي و 1 بخش ويژه برگزار مي‌شود كه بخش‌هاي اصلي آن شامل “اوقات فراغت “، “حجاب و عفاف “، “مقابله با مواد مخدر، قرص‌هاي روانگردان و مشروبات الكلي ” و “مقابله با عرفان‌هاي نوظهور و نحله‌هاي انحرافي ” مي‌شود و بخش ويژه نيز به “جوان و سبك زندگي ” اختصاص دارد.

بر اساس اين گزارش، علاقه‌مندان مي‌توانند جهت شركت در مسابقه آدرس سايت، ‌ايميل گروهي و وبلاگ خود را همراه با مشخصات فردي، نام دانشگاه و شماره تماس مستقيم طبق فرم پيوست حداكثر تا پايان دي‌ماه 1389 به آدرس f_ejtemaee@msrt.ir ارسال كنند.
انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول