برگزاري دوره توانمندسازي بسيجيان در فضاي مجازي در دامغان

مسئول فرهنگي و اجتماعي سپاه ناحيه دامغان از برگزاري نخستين دوره آموزشي توانمندسازي بسيجيان در فضاي مجازي در شهرستان دامغان خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز»، سعيد تقي‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: نخستين دوره آموزشي توانمندسازي و مهارت‌آموزي بسيجيان در فضاي مجازي ويژه مربيان حوزه‌هاي مقاومت بسيج در سپاه ناحيه دامغان برگزار شده است.

وي هدف از برگزاري اين دوره آموزشي را توانمندسازي و افزايش سطح تخصصي و مهارت‌هاي فرهنگي بسيجيان براي حضور موثر در فضاي مجازي عنوان و اضافه كرد: مدت برگزاري اين دوره آموزشي دو روز بود.

تقي‌پور تصريح كرد: بسيجيان در اين دوره آموزشي به ميزان 26 ساعت در كلاس تئوري شركت كردند و به مدت پنج ساعت در كارگاه عملي آموزش ديدند.

وي ادامه داد: كلاس‌هاي اين دوره شامل كلاس‌هاي اخلاق و احكام در فضاي مجازي، آشنايي با مركز سايبري بسيج و شبكه افق، تهاجم رسانه‌اي غرب و نقش بسيج در مقابله با آن، عمليات رواني در فضاي سياسي، امنيت و تهديدات سرويس‌هاي اينترنتي شامل ايميل و چت و … در فضاي سايبري بوده است.

مسئول فرهنگي و اجتماعي سپاه ناحيه دامغان ادامه داد: همچنين در پايان اين دوره آموزشي از همه مردان و بانوان بسيجي شركت‌كننده در اين دوره‌، آزمون گرفته شده است.

تقي‌پور خاطرنشان كرد: در صورت كسب نمره قبولي، گواهي و كارت مربيگري براي بسيجيان شركت‌كننده در اين دوره آموزشي صادر مي‌شود.

وي تاكيد كرد: برگزاري اين دوره‌هاي آموزشي تاثير بسزايي در افزايش سطح آگاهي و آشنايي بسيجيان با فضاي مجازي و چگونگي مقابله با جنگ نرم دشمنان دارد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول