هیأت بررسی «بوی سیب» آغاز به کار کرد

دبیر چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب از آغاز به کار هیات بررسی آثار خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از دبیرخانه مسابقه، محسن جانجانی، اظهار داشت: آثارشرکت کنندگان پیش از داوری، توسط هیات انتخاب آثار کنترل می شود تا دارابودن شرایط اولیه محرز شود.

وی افزود: هیات انتخاب آثار، آثاری را که از نظر محتوائی دارای حداقل شرایط برای درمعرض قرار گفتن داوری باشد تایید می کند.

جانجانی خاطرنشان کرد: پس از تائید اولیه آثار همه شرکت کنندگان می توانند با ورود به سایت بوی سیب آثار ارسالی را ببینند و به آن امتیاز بدهند.

دبیر چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب تاکید کرد: افرادی که در بخشهای بلوتوث، پادکست و تصویر زمینه شرکت می کنند تا زمانی که آثار خود را ارسال نکنند وارد مرحله تایید آثار نمی شوند از این رو بهتر است این افراد هر چه سریعتر آثار خود را ارسال کنند.

وی ادامه داد: کسانی که زودتر آثار خود را ارسال کنند می توانند زودتر از امتیازدهی دیگر شرکت کنندگان بهره ببرند.

هم چنین دبیر چهارمین طرح وبلاگ نویسی بوی سیب گفت: بیش از ۷۵۰ نفر برای شرکت در این مسابقه نام نویسی و تا کنون ۱۰۴۵ اثر ارائه کرده اند.

محسن جانجانی در این باره اظهار داشت: در این میان ۴۸۲ وبلاگ پست محور، ۲۹۱ وبلاگ وبلاگ محور، پنجاه پادکست، ۴۸ بلوتوث، و ۱۷۴ تصویر پس زمینه کامپیوتری ارائه شده است.

وی اظهار داشت: در چهارمین دوره طرح وبلاگ نویسی بوی سیب، به هنرمندان و وبلاگ نویسان پیشنهاد شده است که آثار خود را در موضوعاتی همچون عباس شویم؛ ویژه یاران اباعبدالله در گذشته و امروز، یزید۲۰۱۱ ؛ ویژه دشمن شناسی و کربلا، آنگونه که بود؛ ویژه تحریفات عاشورا ارائه کنند.

علاقه مندان می توانند تا روز اربعین حسینی مطالب خود را در بخشهای وبلاگ، پادكست، بلوتوث و تصوير زمينه ارسال کنند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول