حضور بسیجیان در فضای مجازی «ضروری» است

فرمانده سپاه استان سمنان پس از حضور در دوره توانمندسازي فرماندهان و مديران سپاه استان در فضاي مجازي که به مدت يک روز در سمنان برگزار شد، گفت: حضور بسيجيان در فضاي مجازي بسيار ضروري است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايسنا، سردار علي استاد حسيني، فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) درخصوص ضرورت آشنايي مديران سپاه با اين محيط جديد، گفت: فضاي مجازي، حقيقتي غيرقابل اغماض است که هيچ مرزي نداشته و با جذابيت‌هاي خاص خود، جوانان را به سوي خود جذب مي‌کند.

سردار استاد حسيني با بيان اين كه اگر در اين محيط به سلاح ايمان و تقوي مجهز نباشيم، دچار آسيب خواهيم شد، افزود: شناخت دقيق از فضای مجازي، لازم و حضور بسيجيان در اين محيط بسيار ضروري است، در عين حال بايد در اين مسير همواره به آموزه‌هاي اسلامي توجه داشت، چراکه هرآينه بدون همراهي مراد و استاد، امکان انحراف وجود دارد.

در دوره توانمندسازي فرماندهان و مديران سپاه ، 200 نفر از فرماندهان و مديران ارشد معاونت‌ها و اقشار سپاه استان سمنان در تالار سازمان مسکن و شهرسازي حضور داشته و با مباني جنگ نرم در فضاي مجازي و روشهاي حضور مؤثر در اين محيط، آشنا شدند.

هم‌چنين اساتيد اين دوره آموزشي با تبيين چگونگي عمليات دشمن در فضاي مجازي، شناخت اين محيط و روش‌هاي حضور موثر و عمليات را تشريح کردند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول