برگزاری مسابقه وبلاگ‌نويسي «حماسه 9 دي تا حماسه 22 بهمن»

اداره امور فرهنگي دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) قزوين مسابقه وبلاگ نويسي “حماسه ‌‌٩ دي تا حماسه ‌‌٢٢ بهمن” را برگزار مي‌کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از ايسنا در اين مسابقه، تمامي وبلاگ‌ها با هر موضوعي به شرط داشتن حداقل دو پست با موضوع مسابقه طي تاريخ‌هاي ‌‌٩ دي تا ‌‌٢٢ بهمن مي‌توانند شرکت کنند.

در داوري به وبلاگ‌هايي با تکيه بر عناصر قدمت وبلاگ، استفاده از ويژگي‌هاي بصري، قالب وبلاگ، مقالات معتبر و با استناد و خاطره نويسي امتياز ويژه‌اي تعلق مي‌گيرد.

در مسابقه وبلاگ نويسي «حماسه ‌‌٩ دي تا حماسه ‌‌٢٢ بهمن» به نفر اول سکه تمام بهار آزادي و تنديس، نفر دوم نيم سکه بهار آزادي و تنديس، نفر سوم ربع سکه بهار آزادي و تنديس، نفر چهارم کمک هزينه سفر به مشهد مقدس تعلق قرار مي‌گيرد.

اداره امور فرهنگي دانشگاه بين‌المللي امام خميني(ره) موضوعات، مردم و ولايت، مردم و بصيرت، مردم و استکبار ستيزي، مردم و انقلاب اسلامي، مردم و مسأله فلسطين و مردم و آرمانخواهي را براي به نگارش در آوردن مطالب به دانشجويان پيشنهاد مي‌دهد.

دانشجويان علاقه‌مند مي‌توانند با مراجعه به آدرس http://uemam.blogfa.com/ و تکميل فرم ثبت نام ارسال مشخصات فوق به ايميل مسابقه و يا ارسال مشخصات خود به سامانه پيامک ‌‌٣٠٠٠٧٦٥٥٦٧ در اين مسابقه شرکت کنند.

جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره ‌‌٨٣٧١٤٣٧ تماس حاصل فرماييد.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول