«کلیکر»؛ سایتی که ذائقه فیلمی شما را بهتر از خودتان می‌داند!

Clicker، که به تازگی با همکاری با فیس‌بوک راه افتاده است، یکی از بهترین منابع وب برای یافتن فیلم و سریال است، آن هم با خصوصیات یک شبکه اجتماعی.

در طی چند ماه گذشته، یکی از کارهایی که فیس‌بوک به آهستگی روی آن کار می‌کرد، عملی کردن برنامه‌ای که بود اجازه دسترسی سایت‌های ثالث به اطلاعات عمومی فیس‌بوک را بدون نیاز به ارتباط مستقیم با فیس‌بوک می‌داد. Clicker، یکی از سایت‌هایی است که به تازگی، در همین راستا به راه افتاده است.

در یکی دو سال اخیر، جامعه ایران دچار تب سریال‌بینی شده است. مردمی که تا چندی پیش شاید فقط فرندز و لاست و پریزن بریک و ۲۴ را می‌شناختند، حالا با انبوهی سریال دارای زیر‌نویس فارسی مواجه هستند و گاهی درمی‌مانند که کدام را باید انتخاب کنند.

خوبی سایت Clicker است که علایق فیلمی و سریالی شما را بر اساس فعالیت‌هایی فیس‌بوکی‌ شما و دوستانتان ، گردآوری می‌کند. بنابراین وقتی وارد این سایت شدید ممکن این سایت بلافاصله سریال Glee یا مثلا گریز آناتومی را به شما توصیه کند و مبنای این توصیه‌اش، لایک‌های دوستان شما در فیس‌بوک باشد. برای دیدن این توصیه‌ها، باید روی recommended کلیک کنید.

البته برای فعالیت در این سایت نیازی نیست که حتما عضو فیس‌بوک باشید. هر کاربر Clicker می‌تواند سریال‌ها و فیلم‌های مورد علاقه خود را انتخاب کند و علایق دوستان خود را هم مرور کند و در مورد آنها ابراز نظر کند و هر وقت خواست فیلم یا سریالی را به آنها توصیه کند.
انتهای پیام/.

علیرضا مجیدی، یک پزشک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول