ارائه نسخه جدید سایت پیکوفایل در قالب «بلاگ اسکای»

بعد از گذشت ۹ ماه از فعالیت سایت picofile.com و با توجه به استقبال کاربران از این سرویس، تغییراتی با هدف ارتقای سطح کیفی امکانات آن صورت گرفته است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» امکان آپلود فایل برای کاربران غیر عضو یکی از امکانات افزوده شده در این سایت است که به کمک آن، از این پس کاربرانی که عضو سایت پیکوفایل نیستند نیز می‌توانند با ورود به صفحه اصلی سرویس دهنده وبلاگ «بلاگ اسکای» و با ابزاری که در این صفحه برایشان در نظر گرفته شده است اقدام به انتشار فایلهای خود بر روی اینترنت نمایند.

استفاده از امکاناتی از قبیل مدیریت فایل‌ها و پوشه‌ها، رمزگذاری بر روی فایل‌ها و تصاویر، ویرایش آنلاین تصاویر و ارائه گزارش ترافیکی همچنان تنها برای کاربران عضو مقدور است.

یکی دیگر از امکانات این سایت، حذف محدودیت نوع فایل در هنگام آپلود است که در ویرایش جدید سایت پیکوفایل محدودیت هایی که برای ارسال انواع فایل وجود داشت برداشته شده است تا کاربران بتوانند هر نوع فایل با هر پسوندی را ارسال نمایند.

از دیگر امکانات اضافه شده به این سایت می توان به پخش فایل های صوتی و تصویری به صورت آنلاین اشاره کرد که پخش و نمایش فایل های صوتی و تصویری به صورت آنلاین می‌باشد.

همچنین، این قابلیت به مراجعه‌کنندگان به صفحه دریافت فایل‌ها کمک می‌کند تا بدون دانلود فایل اقدام به دیدن و شنیدن این قبیل فایل‌ها به صورت آنلاین نمایند.

گزارش ترافیک، از قابلیت‌های جدید سایت پیکوفایل می باشد که در پنل مدیریتی اعضا بخشی برای ارائه آمار ترافیکی فایل‌های کاربر و نمایش پر مخاطب ترین فایل‌های آنها در نظر گرفته شده است.

در نهایت آخرین امکان اضافه شده به سایت پیکوفایل، تغییر آدرس فایل ها می باشد که از مزایای آدرس دهی جدید فایل ها این است که با تغییر نام و یا جابه جایی فایل بین پوشه ‌ها در داخل پنل مدیریتی، لینک فایلی را که در اینترنت منتشر کرده اید از بین نرفته و فایل همچنان با همان آدرس قبلی قابل دسترس خواهد بود.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول