مسابقه وبلاگ نویسی «کلام نور» در گیلان برگزار می‌شود

رئیس آموزشکده شهید چمران رشت از برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور در سطح آموزشکده های فنی و حرفه ای گیلان خبر داد. 

عبدالله عارفی پور در گفت‌وگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» گفت: نخستین مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور با محوریت قرآن کریم در سطح آموزشکده های فنی و حرفه ای و مراکز تربیت معلم استان برگزار می شود.

رئیس آموزشکده شهید چمران رشت، تصریح کرد: کلیه دانشجویان وبلاگ نویس می توانند با درج یادداشت مرتبط با موضوع قرآنی در وبلاگ شخصی خود، در این مسابقه شرکت نمایند.

وی با بیان اینکه انتشار حداقل پنج پست مرتبط با موضوعات قرآنی از شرایط اصلی شرکت در مسابقه است، اظهار داشت: اتکا به منابع غنی، بهره‌گیری ازادبیات وبلاگ نویسی، تأثیرگذاری، ارتباط با مخاطب و خلاقیت در ارائه محتوا از جمله معیارهای امتیازدهی هیئت داوران است.

عارفی پور با اشاره به اینکه مهمترین معیار امتیاز دهی، تولید محتوا و نگارش یادداشت توسط خود وبلاگ نویس می باشد، تاکید کرد: داوری در دو بخش فنی و محتوایی از سوی چهار داور انجام می شود.

رئیس آموزشکده شهید چمران رشت در ادامه با بیان اینکه به سه نفر از برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی جوایز نفیسی اهدا می شود، بیان داشت: لوح تقدیر، تندیس جشنواره، سکه طلا و کارت هدیه از جوایز مسابقه وبلاگ نویسی کلام نور است.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت در مسابقه دوم اسفند ماه 89 می باشد، افزود: برگزیدگان مسابقه همزمان با جشن هفته معلم معرفی و تجلیل می شوند.

عارفی پور، اذعان داشت: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه به سایت اینترنتی وبلاگ نویسی کلام نور به آدرس www.kalame-noor.ir مراجعه نمایند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول