«علیرضا عسگری» و «دل‌آرامی» که او به‌روز می‌کرد

علیرضا عسگری، معاون وزیر دفاع سابق جمهوری اسلامی ایران که در هفته گذشته در زندان «عیالون» رژیم صهیونیستی به قتل رسیده بود، تا یک هفته پیش از ناپدید شدن خود در وبلاگ «دل آرام» نوشته‌های خود را منتشر می‌کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» روزنامه‌های «یدیعوت آحارونوت» و «هاآرتص»، وابسته به رژیم صهیونیستی در هفته گذشته با انتشار خبری بر روی خروجی خود، به نقل از یک منبع امنیتی نزدیک به ایهود باراک، وزیر جنگ این رژیم، خبری را مبنی بر خودکشی “علیرضا عسگری” معاون وزیر دفاع اسبق جمهوری اسلامی ایران منتشر کردند. اما این خبر به‌سرعت از روی خروجی این دو روزنامه حذف شد.

از سوی دیگر گفته می‌شود این مقام سابق کشورمان که در آذرماه 85 ناپدید شد، در زندان «عیالون» رژیم صهیونیستی و زیر شکنجه به قتل رسیده است.

عسگری تا 15 آبان 1385 در وبلاگ «دل آرام» دل‌نوشته‌های خود را منتشر می‌کرد و پس از ناپدید شدن، این روند به روز رسانی متوقف شد.

البته پس از ناپدید شدن عسگری، مهدی بوترابی، مدیر فعلی سرویس «پرشین بلاگ» به دلیل ارتباط احتمالی با وی، در اردیبهشت 86 بازداشت شد. این در حالی است که مدیران این سرویس‌دهنده هرگونه ارتباط بوترابی و «پرشین بلاگ» با علیرضا عسگری را تکذیب کرده‌اند.

در حال حاضر مقامات سیاسی جمهوری اسلامی ایران با درخواست از صلیب سرخ، خواستار پیگیری سرنوشت او شده‌اند و سخنگوی وزارت خارجه ایران هم رژیم صهیونیستی را مسئول قتل این مقام سابق ایرانی عنوان کرده است.

وبلاگ «تورجان» با اشاره به این موضوع می‌نویسد:

امیدوارم شایعات اخیر درست نباشد و عسگری به دامن خانواده برگردد و «دل آرام» او در این سرزمین بار دیگر به تکاپو بیافتد. او سال های سال از زحمتکش ترین نیروهای خدوم این کشور بوده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول