مسابقه «کلوبلاگ» برگزیدگان خود را شناخت

مسابقه وبلاگ نویسی دانشجویی ویژه عاشورا، سرویس دهنده کلوبلاگ با اعلام برگزیدگان به کار خود پایان داد.

امیر حسین سرافراز، مدیر سرویس دهنده وبلاگ کلوبلاگ در گفتگو با خبرنگار «وبلاگ نیوز»، ضمن پوزش از تأخیر به وجود آمده در اعلام نتایج مسابقه، اظهار داشت: همه شرکت کنندگان در مسابقه ای با محوریت عاشورا و شهیدان کربلا را نوعی برنده معنوی هستند.

وی با بیان اینکه کسانی که در راه شهدای کربلا و عاشورای حسینی وبلاگ می نویسند، هیچگاه بی پاسخ نخواهند ماند، تاکید کرد: حتما شرکت در این مسابقه با نیتی برتر و والاتر از اندک جایزه نقدی آن بوده است.

مدیر سرویس دهنده کلوبلاگ در ادامه با اعلام اسامی وبلاگ های برتر مسابقه وبلاگ نویسی دانشجویی عاشورایی کلوبلاگ، تصریح کرد: وبلاگ شبیر با نویسندگی مصطفی حسرتی با حداکثر امتیاز به عنوان نفر اول مسابقه انتخاب شده است.

سرافراز در ادامه اظهار داشت: همچنین وبلاگ های “همین جا کربلاست” به نویسندگی زینب اسدی و “شکوفه بر شمشیر” به نویسندگی سیده مریم حیدری، مقام های دوم و سوم این مسابقه را کسب نمودند.

وی خاطرنشان کرد: وبلاگ های “امام غریب(ع)” و “ظهر وصال” نیز به رتبه های چهارم و پنجم مسابقه وبلاگ نویسی عاشورایی کلوبلاگ رسیدند.

مدیر سرویس دهنده کلوبلاگ با اشاره به جوایز نفرات برگزیده مسابقه، اعلام کرد: به نفرات اول تا پنجم به ترتیب، یکصد هزار تومان، هشتاد هزار تومان، شصت هزار تومان، چهل هزار تومان و بیست هزار تومان تعلق می گیرد.

سرافراز همچنین با بیان اینکه به سه وبلاگ فعال شرکت کننده در مسابقه وبلاگ نویسی عاشورایی نیز، سکه پارسیان اهدا می شود، بیان داشت: از وبلاگ های “خورشید سرخ“، “حسین(ع)، ایستاده بر قله رفیع شهادت” و “بهشت سرخ” به عنوان فعالین این مسابقه تجلیل می شود.

وی در ادامه افزود: پنج برگزیده نخست مسابقه جهت دریافت جوایز خود با شماره 09382934093، آقای جواد محرابی و نویسندگان سه وبلاگ فعال دیگر شرکت کننده در مسابقه با شماره 09117079616 تماس حاصل نمایند.

مدیر سرویس دهنده کلوبلاگ در پایان با اشاره به اینکه مسابقه وبلاگ نویسی عاشورایی گیلان با همکاری سرویس دهنده وبلاگی کلوبلاگ و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شده است، اذعان داشت: به زودی لیست امتیاز سایر وبلاگ ها در سامانه ثبت نام مسابقات کلوبلاگ قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول