تمدید مهلت ثبت‌نام در جشنواره وبلاگ‌نویسی با موضوع قصه

مهلت ثبت نام در نخستین جشنواره وبلاگ نویسی با موضوع قصه نویسی با موافقت ستاد برگزاری جشنواره تا پایان دی‌ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش«وبلاگ نيوز» به نقل از ایسنا، ستاد برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی با موضوع قصه نویسی در آخرین جلسه خود تصمیم گرفت پایان دی‌ماه سال جاری به عنوان آخرین مهلت ثبت نام علاقه‌مندان اعلام شود.

شرایط اولیه حضور در جشنواره، راه اندازی و یا داشتن وبلاگ است. قصه نویسان و جوانان علاقه‌مند به قصه نویسی می‌توانند با انتشار قصه در وبلاگ شخصی و ارسال آدرس وبلاگشان به آدرس اینترنتی www. efwf. ir در این جشنواره شرکت کنند.

بنا بر اعلام، نخستین جشنواره وبلاگ نویسی با موضوع قصه نویسی در حوزه کودک و نوجوان با هدف تولید محتوای مفید در فضای مجازی، رواج فرهنگ قصه نویسی و قصه خوانی و همچنین شناسایی استعدادهای نو و جوان برگزار می‌شود.

برای حضور در این مسابقه محدودیت سنی وجود ندارد. موضوعات قصه نویسی کاملاً آزاد بوده و البته باید موضوع قصه، ویژه گروه سنی کودک، نوجوان و جوان باشد. آثار ارسالی به دبیرخانه نباید قبلاً جایی منتشر شده باشد.

متقاضیان برای ثبت وبلاگ و مشخصات خود می‌توانند حداکثر تا ۳۰ دی‌ماه سال جاری با مراجعه به سایت این جشنواره به آدرس www.efwf.ir نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

گفتنی است این جشنواره توسط انتشارات علمی و فرهنگی متعلق به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول