قول می‌دهم «کلوبلاگ» سال جدید قابل مقایسه با الآن نباشد

کلوبلاگ، عنوان سرویس دهنده جدیدی است که شاید هنوز جشن یک سالگی خود را نگرفته باشد ولی توانسته در مدت کوتاه فعالیت خود مخاطبان قابل قبولی را به خود جلب کند.

امیر حسین سرافراز، دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان مدیریت این سرویس دهنده وبلاگی را برعهده دارد و دغدغه اصلی خود را خدمت به کاربران اینترنت در جای جای کشور می داند.

سرویس دهنده کلوبلاگ در بهمن ماه سال 88 آغاز به کار کرد و از تیر ماه 89 با سیستم اختصاصی به خدمت رسانی ادامه داد و اکنون با بیش از یک هزار وبلاگ و بیش از 500 کاربر فعال، در حال فعالیت است.

نکته قابل تأمل در مدیریت این سرویس دهنده وبلاگی برگزاری مسابقات وبلاگ نویسی برای ترقیب به ایجاد و نگارش مطلب در وبلاگ است.

در اینجا با توجه به فعالیت همه جانبه سرویس دهنده کلوبلاگ، گفتگویی با مدیریت آن داشته ایم که در زیر خواهید خواند:

وبلاگ نیوز: خودتان را کامل معرفی کنید.

ضمن عرض سلام خدمت شما و مخاطبین وبلاگی وبلاگ نیوز، امیر حسین سرفراز هستم. متولد 1369 و اهل لاهیجان. بنده دانشجوی رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستم و رئیس هیئت مدیره شرکتی رایانه ای که کلوبلاگ شاخه ای از آن است.

وبلاگ نیوز: کمی در مورد کلوبلاگ توضیح دهید.

کلوبلاگ یکی از سرویس های وبلاگ نویسی با یک شبکه اجتماعی ساده می باشد که با هدف توسعه وبلاگ نویسی و شبکه اجتماعی مدرن از چند ماه پیش شروع به کار کرده است و با افزایش امکانات می کوشد تا با سایر سروریس های وبلاگ دهی رقابت کند و رضایت هم وبلاگ نویسان را به خود جلب کند.

وبلاگ نیوز: کلوبلاگ را با چه هدفی آماده و ارائه کرده اید؟

کلوبلاگ را  با هدف توسعه و ترویج  وبلاگ نویسی و ارائه خدمات متمائز و شبکه اجتماعی مدرن ایجاد کرده ام و در کل باید بگم وبلاگ نویسی مدرن در یک شهر مدرن، یعنی زندگی جدید در قرن 21. ما در کلوبلاگ قصد داریم ارتباطی بین جامعه مجازی و وبلاگ نویسی و دنیای واقعی برقرار کنیم.

وبلاگ نیوز: تا چه حد در این هدف موفق بودید؟

تمام تلاشم خودم را کردم تا به هدفم که سرویس شبکه وبلاگی و اجتماعی است، برسم.

وبلاگ نیوز: با توجه به وجود سرویس دهنده های وبلاگی متعدد، این موضوع را از معایب میدانید یا مزایا؟

اصل این فراوانی خوب است و از مزایا به حساب می آید. چون باعث رقابت بین سرویس های وبلاگ دهی شده و به پیشرفت وبلاگ نویسی کمک می کند. کلوبلاگ هم یکی از این سرویس هاست. ما با افزایش امکانات سعی می کنیم هر چه بیشتر رضایت بلاگر ها را جلب کنیم.

اما اگر یک نگاهی به دنیای اینترنت بیندازیم، وجود سرویس های بی ثبات باعث بی اعتمادی خیلی ها به سیستم های نو پای قوی می شود.

خدا را شکر امکانات «کلوبلاگ» در حدی هست که بتواند قابل رقابت با بعضی سرویس دهنده‌ها باشد.

وبلاگ نیوز: به عنوان مدیر یکی از سرویس دهنده های وبلاگی کاربران چقدر به کلوبلاگ اعتماد کرده اند؟

در این مدت کم از این تعداد کاربران راضی هستیم. این فاز اول ما بود و فاز دوم ما را باید نزدیک عید مشاهده کنید. قول می‌دهم آن کلوبلاگ با الآن قابل مقایسه نباشد.

وبلاگ نیوز: چه کاری کرده اید که سرویس دهی بهتری نسبت به دیگر سرویس دهنده ها داشته باشید؟

در قسمت وبلاگ دهی تمامی امکانات سرویس روز ایران را در یک جا جمع کردیم که بتوانیم خدمات بهتری به عزیزان بدیم. امکانات کلوبلاگ خدا را شکر در حدی هست که بتواند قابل رقابت با بعضی سایت ها باشد.

وبلاگ نیوز: در برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی در سرویس دهنده کلوبلاگ، چقدر موفق بودید؟

متأسفانه در این زمینه تحقیقات لازم را انجام ندادیم و برای انجام اولین مسابقه وبلاگ نویسی، ظهور خوبی نداشتیم و راضی نیستم. البته این اولین تجربه کلوبلاگ در برگزاری مسابقه وبلاگ نویسی هست. ما در آینده نزدیک مسابقات ملی را در پیش داریم و باید برای جلوگیری از هرگونه مشکل، کلوبلاگ با قوت مسئولیت تمامی مسابقات را بر عهده بگیرد.

وبلاگ نیوز: کمی از برنامه های آتی کلوبلاگ بگویید.

شنیدن کی بود مانند دیدن. تا عید صبر کنید. می بینید.

وبلاگ نیوز: در انتها، حرفی هست که نگفته باشیم؟

می خواستم ازتمامی عزیزانی که از ابتدا ما را همراهی کردند؛ چه رفتند و چه دوباره بر میگردند تشکر کنم. در این فرصت از آقایان حامد رحمتی، ناصر صاحبی، اویس رستمی و آرش اصغری و خانم ها شکوهی، محمد پور و میترا شاهرودی برای همکاری و مساعدت با بنده تشکر می کنم.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول