فرصت ثبت‌نام در سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايي؛ تا اربعين

فرصت ثبت‌نام در سومين سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايي تا اربعين حسيني ادامه دارد و پس از آن تمديد نمي‌شود.

به گزارش«وبلاگ نیوز»، حجت‌الاسلام والمسلمين محمدتقي محمديان مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 20 در گفت و گو با خبرنگار شهر گفت: سومين سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايي يكي از برنامه‌هايي است كه با رويكرد اهل بيت و با موضوع عاشورا به منظور انجام فعاليت در فضاي مجازي برگزار شد.

وي با بيان اينكه ‌شركت‌كنندگاني از كشورهاي جهان اسلام در اين سوگواره گرد هم آمدند،‌ افزود: اين سوگواره به صورت بين‌المللي كار خود را به انجام رساند تا بتواند شور حسيني را در فضاي سايبري به نمايش بگذارد.

دبير سومين سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايي با اشاره به تعداد شركت‌كنندگان در اين سوگواره اظهار داشت: تا كنون حدود يك هزار و 800 نفر در اين سوگواره شركت كرده‌اند و وبلاگ‌هاي منتخب وبلاگ‌هايي بوده‌اند كه به لحاظ فني،‌ پادكست و يادداشت طبق آيتم‌هاي داوران ايجاد شده است.

وي تصريح كرد: براي وبلاگ‌هاي گروهي نيز در اين سوگواره امتيازهاي ويژه‌اي در نظر گرفته شده است و فاصله زماني به روزرساني وبلاگ،‌ منابع و لينك‌ها نيز از آيتم‌هاي ديگر داوري است.

محمديان افزود: اربعين حسيني آخرين فرصت براي ثبت‌نام علاقه‌مندان است و 11 بهمن ماه نيز مراسم اختتاميه در فرهنگسراي ولا برگزار مي‌شود.

به گفته رييس فرهنگسراي ولا، يكي از اهداف در برگزاري اين سوگواره شناسايي افراد گمنامي بوده كه در فضاي سايبري بدون هيچ مزدي در حال فعاليت در عرصه اهل بيت هستند و محتواي عاشورا كه خود محرك خوبي در زندگي بشر و فضاي ادبي بوده در فضاي سايبري نيز تاثير بسزايي داشته است.

محمديان به آسيب‌هاي موجود در حوزه فرهنگ اشاره كرد و گفت: اميدواريم اين آسيب‌ها را به حداقل برسانيم و با نگاه دشمن شناسانه‌اي كه قرآن مشخص كرده، در اين راه مثمر ثمري داشته باشيم.

وي افزود: پس از اتمام اين سوگواره به يك شبكه در فضاي مجازي دست مي‌يابيم و در قالب پست الكترونيكي با آنها ارتباط برقرار مي‌كنيم تا بتوانيم در آينده همكاري‌هاي لازم را برقرار كنيم.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول