نتايج داوری جشنواره «وبلاگ‌نويسی نماز» اعلام شد

ستاد اقامه نماز استان مركزی نتايج داوری آبان‌ماه و آذرماه جشنواره «وبلاگ‌نويسی نماز» را اعلام كرد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» حجت‌الاسلام سيد محمدباقر حسينی‌اراكی، دبير ستاد اقامه نماز استان مركزی در گفت‌و‌گو با ايكنا، گفت: ترويج و توسعه نماز در فضای سايبری الگويی پيشرفته از تبليغات دينی است.

وی افزود: توسعه و ترويج نماز در فضای مجازی يكی از بهترين راهكار به‌منظور مقابله با هجمه‌های نرم غرب است كه به دستان پرتوان جوانان سلحشور ايران اسلامی تحقق می‌يابد.

حسينی با تأكيد بر اينكه از كسانی كه در اين جشنواره حائز رتبه برتر شده‌اند جهت تقدير و اهداء جوايز در مراسمی دعوت به عمل خواهد آمد، تصريح كرد: وبلاگ‌ها در هر ماه مستقل از ماه‌های گذشته مورد ارزيابی قرار می‌گيرند و بر اين اساس، تلاش در جهت ارتقاء كيفيت وبلاگ‌ها تاثير محرزی در نتايج داوری‌های ماه‌های آينده خواهد داشت.

وی در ادامه افزود: «محمد مختاری»، «امين دلشادی»، «اميد اميدی»، «امير نوری» و «محمدرضا شريفی» در آبان‌ماه سال جاری بيشترين امتيازات را در جشنواره وبلاگ‌نويسی به خود اختصاص داده‌اند.

دبير ستاد اقامه نماز استان مركزی در پايان، خاطرنشان كرد: در آذرماه‌جاری نيز «محمد مختاری، امين دلشادی، اميد اميدی، امير نوری» مجددا حايز بيشترين امتياز در جشنواره وبلاگ‌نويسی استان شدند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول