تمدید یک ماهه جشنواره وبلاگ نویسی تبیان زنجان

مدیر اجرایی سومین جشنواره وبلاگ های دینی و فرهنگی تبیان زنجان، گفت: در پی تماس های مکرر وبلاگ نویسان و ارسال نظرات و پیام از بخش تماس با جشنوراده، مبنی بر تمدید، سومین جشنواره وبلاگ های دینی و فرهنگی به مدت یک ماه تا اول اسفند ماه 89، تمدید شد.

امیرحسین اکبری با بیان این مطلب به «وبلاگ نیوز»، گفت: تمدید جشنواره وبلاگ نویسی تبیان زنجان “قلم و اندیشه” با رویکرد ایجاد فرصت برای قشر تحصیل کرده برای داشتن فرصت بیشتر برای ارائه محتوای موثر و نیز حمایت مستقیم از وبلاگ هایی با موضوع بیان ارزش ها و دستاورد ها و کارکرد های انقلاب اسلامی با جهان امروز در کنار سایر وبلاگ های موضوعی دیگر صورت گرفته است.

وی به توسعه مفاهیم ارزشی در سه دوره برگزاری جشنواره ملی وبلاگ نویسی تبیان زنجان اشاره و تاکید کرد: وبلاگ نویسان با در نظر داشتن زبان مخاطب امروز و هنر و ظرافت ارائه محتوا و دوری از ارائه محتوای پراکنده و غیر شفاف، نهایت بهره را از این فرصت بدست آمده داشته اند.

مدیر اجرایی سومین جشنواره وبلاگ های دینی و فرهنگی تبیان زنجان در ادامه توجه به قوانین جشنواره را یاد آوری کرده و از وبلاگ نویسان خواست به دلیل اهمیت قوانین جشنواره نهایت دقت در رعایت قوانین محتوایی و فنی داشته باشند.

اکبری با اشاره به اینکه سومین جشنواره وبلاگ نویسی تبیان زنجان با رویکردی کاملا کاربردی متصور برگزار می شود، اظهار داشت: وبلاگ هایی که صرفا مطالب دیگران را منتشر می کنند و قصد حرکت در راستای تفکر وبلاگی و اصول حاکم بر آن را ندارد، طبق از امتیاز بندی ابلاغی داوران، در جشنواره امتیاز پایینی را کسب خواهند کرد

وی، خاطرنشان کرد: دبیرخانه دائمی جشنواره وبلاگ های دینی با مطالعات سالانه خود بر روی وبلاگ های دینی در حال اجرای پروژه عظیمی در حوزه وبلاگ و تعامل بین آنها است که به دلیل بومی بودن اجرای آن در درون مجموعه اطلاعات بیشتر درباره آن را به زمان بهره برداری از فاز های نخست آن موکول می کنیم.

گفتنی است، علاقه مندان جهت شرکت در مسابقه به آدرس سایت جشنواره ملی وبلاگ نویسی تبیان زنجان (قلم و اندیشه) مراجعه نمایند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول