پايگاه اينترنتی جشنواره وبلاگ‌نويسی «آيات» پنج زبانه می‌شود

پايگاه اينترنتی جشنواره بين‌المللی وبلاگ‌نويسی قرآنی «آيات» در آذربايجان ‌شرقی به پنج زبان راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش«وبلاگ نيوز»، علی داننده، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربايجان شرقی و دبير جشنواره بين‌المللی وبلاگ‌نويسی قرآنی «آيات»، در گفت‌وگو با ايكنا، از راه‌اندازی پايگاه اينترنتی اين جشنواره به پنج زبان خبر داد.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربايجان شرقی گفت: پورتال جشنواره بين‌المللی وبلاگ‌نويسی قرآنی «آيات» جهت اطلاع‌رسانی و ثبت‌نام علاقه‌مندان به آدرس اينترنتی «quranblogging.ir» به پنج زبان فارسی، عربی، انگليسی، آذری و تركی استانبولی افتتاح می‌شود.

دبير جشنواره بين‌المللی وبلاگ‌نويسی قرآنی «آيات» با اشاره به اين ‌كه پذيرش وبلاگ‌ها از اول بهمن‌ماه آغاز شده است، افزود: از ابتدای بهمن‌ماه تا پايان فروردين 90 به تبليغات و پذيرش وبلاگ‌ها جهت ثبت‌نام اختصاص دارد و مراسم اختتاميه اين جشنواره در اواخر ارديبهشت‌ماه سال آينده برگزار خواهد شد.

وی درباه متوليان و حاميان برگزاری اين جشنواره اظهار كرد: در راستای برگزاری منظومه جشنواره‌های قرآنی آيات، اولين جشنواره وبلاگ‌نويسی قرآنی با حمايت و همكاری مركز توسعه و فناوری اطلاعات و رسانه‌های ديجيتال، مركز هماهنگی ترويج و توسعه فعاليت های قرآنی كشور، اداره كل فرهنگ و ارشاداسلامی استان آذربايجان شرقی و برخی دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی و عمومی برگزار می‌شود.

يادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌توانند برای كسب اطلاعات بيشتر از اهداف اين جشنواره و موضوعات مطرح شده در آن و نيز آشنايی با بخش‌های مختلف اين جشنواره و ضوابط، مقررات ايجاد وبلاگ و آيين‌نامه داوری اين جشنواره و همچنين دسترسی به فرم ثبت‌نام به پايگاه اينترنتی اين جشنواره مراجعه كنند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول