استان فارس؛ ميزبان مسابقه وبلاگ‌نويسی «فجر آزادی»

هم‌زمان با ايام دهه فجر، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، مسابقه وبلاگ‌نويسی «فجر آزادی» را برگزار می‌كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، محمد مهدی کاردان با اعلام این خبر افزود: زمان ثبت نام برای شرکت در بخش‌هاي مختلف مسابقه استانی وبلاگ نویسی “فجر آزادی” از 9 تا 23 بهمن جاری اعلام شده که علاقمندان با مراجعه به پايگاه اينترنتي مسابقه به آدرس www.ershadfars-f.comدر زمان مجاز نسبت به ثبت‌نام اقدام كنند.

وی با بیان اینکه محتوای وبلاگ ها باید توسط خود نویسنده و زبان همه نوشته ها باید فارسی باشد ادامه داد: این مسابقه امسال در دو بخش پست محور و وبلاگ محور برگزار می شود که وبلاگ نویسان می توانند در هر دو بخش شرکت کنند.

کاردان اظهارداشت: نیازی به ایجاد وبلاگ تخصصی برای مسابقه استانی وبلاگ نویسی فجر آزادی نیست و تمام وبلاگ نويسان مي توانند با درج یادداشت های مرتبط با یکی از موضوعات مسابقه در وبلاگ شخصي خود، در این مسابقه شركت نمايند که حجم هر يادداشت ارسالي جهت شركت در این مسابقه حدود 100 تا 600 كلمه است.

وی تصریح کرد: مهمترين معيار امتياز دهی، توليد محتوا و نگارش يادداشت توسط خود وبلاگ نويس مي باشد که علاقه مندان به شرکت در این مسابقه باید در فاصله زمانی بین 9 تا 23بهمن 89 وبلاگ خود را با حداقل سه مطلب مرتبط با موضوعات مسابقه و دهه فجر که حداقل یک مطلب آن، توسط صاحب وبلاگ نوشته شده باشد به روز نمایند و آدرس خود را برای داوری در سایت مسابقه ثبت کنند.

کاردان اضافه کرد: ثبت‌نام در این مسابقه در دو مرحله ثبت مشخصات فردی و ثبت مشخصات اثر است که هر شخص حقيقي تنها يك بار می تواند نسبت به ثبت آدرس وبلاگ و یا پست مربوطه خود اقدام ‌كند .

وی ادامه داد: نخستین دوره مسابقه استانی وبلاگ نویسی “فجر آزادی” در موضوعات، انقلابی بمانیم ویژه یاوران انقلاب اسلامی در گذشته و امروز، طاغوتیان 2011 ویژه دشمن شناسی و انقلاب اسلامی ایران چه میگوید ویژه روش جدیدترویج اندیشه های انقلاب اسلامی برگزار می شود.

کاردان بیان کرد: تمام آثار ارسالي با ساير موضوعات مرتبط با دهه فجر نيز در بخش مسابقه شركت داده خواهد شد و تنها 20% جوایز به این آثار اختصاص داده شده و بقیه جوایز برای ارسال آثار با موضوعات اعلام شده توسط دبیرخانه تعلق می گیرد.

وی گفت: همچنین داوري نخستین دوره مسابقه استانی وبلاگ نویسی “فجر آزادی” در دو مرحله «انتخاب آثار» و «داوري نهايي» انجام مي‌شود که اعضاي هيأت داوران در زمان مقتضي از طريق پايگاه اطلاع رسانی مسابقه معرفي خواهند شد.

کاردان افزود: علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به آدرسwww.ershadfars.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول