اختتاميه «سومين سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايي» برگزار مي‌شود

دبير سومين سوگواره وبلاگ‌نويسان عاشورايي از برگزاري مراسم اختتاميه اين سوگواره در دوشنبه 11 بهمن خبر داد و گفت: از ميان 2هزار اثر رسيده به دبيرخانه سوگواره، بيشترين آثار در زمينه يادداشت‌هاي وبلاگي بوده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از ايسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين محمدتقي محمديان ادامه داد: در اين سوگواره حدود 30 اثر در حوزه ويدئوكست، 40 اثر در حوزه پادكست، نزديك به 200 اثر در حوزه تصوير(پوستر، پس زمينه و …) و حدود 25 اثر متحرك سازي از شركت كنندگان دريافت شده است.

وي افزود: 80 درصد آثار نيز در قالب متن بوده كه 15 درصد شركت كنندگان علاوه بر شركت در بخش آثار برگزيده، در بخش محتوا و قالب وبلاگ نيز شركت كرده‌اند.

مدير مراکز فرهنگي هنري منطقه 20 سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران خاطرنشان كرد: رويكرد محتوايي در داوري آثار در سومين سوگواره وبلاگ نويسان عاشورايي سبب مي شود تا شركت كنندگان بيشتري در حوزه هاي مختلف هنري و قالب هاي گوناگون از اين سوگواره استقبال كنند.

دبير اين سوگواره گفت: با توجه به تمهيدات انديشيده شده، داوري آثار تا يكشنبه 10 بهمن ماه به پايان مي‌رسد و اسامي برندگان در روز اختتاميه اعلام خواهد شد.

رييس فرهنگسراي ولاء تصريح كرد: اين سوگواره بر آن است تا شبكه سازي مطلوبي پس از مراسم اختتاميه در ميان وبلاگ‌نويسان ايجاد كند.

رييس فرهنگسراي ولا در پايان خاطرنشان كرد: مراسم اختتاميه اين سوگواره نيز روز دوشنبه 11 بهمن ماه در سالن ولي عصر(عج) واقع در شهرري، ميدان نماز، فرهنگسراي ولاء با حضور شركت‌كنندگان و مدعوين برگزار خواهد شد و حضور در مراسم اختتاميه براي علاقه مندان به حوزه سايبر و وبلاگ‌نويسي آزاد است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول