سومین جشنواره بانوان وبلاگ نویس در پرشین بلاگ

سرویس دهنده وبلاگ «پرشین بلاگ»، سومین جشنواره بانوان وبلاگ نویس را برگزار می کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» بعد از برگزاری دو دوره از انتخاب بانوی برتر وبلاگستان در مهرماه 1387 و آبان ماه 1388 ، پرشین بلاگ اقدام به برگزاری سومین دوره از انتخاب بانوی برتر وبلاگستان نموده است.

اقلیما پولادزاده، دبیر اجرایی سومین جشنواره بانوان وبلاگ نویس، برای دعوت به همکاری داوطلبانه از وبلاگ نویسان بعد از گذشت چند روز اشاره کرد و اظهار داشت: وقتی صندوق پستی ام را بررسی کردم، شوکه شدم از اینکه، بیش از پنجاه ایمیل ظرف مدت هفتاد و دو ساعت به من رسیده بود و همگی می خواستند که برای اجرای این جشنواره همکاری کنند.

پولاد زاده، در این باره در وبلاگ خود نوشت: این دوره جشنواره سه بخش خواهد داشت که نظرسنجی، انتخاب و داوری وبلاگ ها براساس محتوا و چهره های تازه وبلاگ نویسی بانوان از بخش های مختلف این جشنواره است.

وی همچنین ادامه داد: ارسال یادداشت با عنوان دنیای وبلاگی من (در یک پاراگراف حداکثر 100 کلمه)، به عنوان بخش ویژه ی این جشنواره خواهد بود.

نویسنده وبلاگ لحظه هایی که می گذرند، خاطر نشان کرد: سایت جشنواره به زودی شروع به فعالیت خواهد کرد و شما می توانید همه ی اخبار مربوط به جشنواره و همچنین بخش های مختلف آن را دنبال کنید.

وی همچنین تاکید کرد: دوستانی که می توانند اخبار و مقالات سایت را به سایر زبان ها ترجمه کنند دعوت می کنم که حتما به این آدرس eghlima@gmail.com ایمیل بزنند.

دبیر اجرایی سومین جشنواره بانوان وبلاگ نویس، در پایان بیان داشت: تیم اجرایی جشنواره به شما در بخش های مسئول هماهنگی با وبلاگ نویسان منتخب، مسئول پیگیری سالن و اسپانسر، مسئول روابط عمومی و تهیه خبر، مسئول پذیرایی، مسئول برنامه ریزی مراسم، مجری و نویسنده، مسئول اجرایی سایت، مسئول هماهنگی داوری نیاز دارد.

گفتنی است، فراخوان این جشنواره ماه گذشته در وبلاگ خبری پرشین بلاگ، منتشر شده بود که بعد از چند ساعت به دلایل نامعلوم حذف شد‬.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول