پایداری «بلاگـ‌ها» و امکان جدید بلاگر / 2سرویس جدید آمدند

سرویس وبلاگ بلاگر امکان استفاده از 77 فونت جدید را در قالب وبلاگ های این سرویس فراهم کرده است. علاوه بر این «بلاگها» اعلام کرد پس از گذشت مشکلات فراوان در وبلاگ‌های کاربران، بالاخره پایدار شده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این فونت ها از استانداردهای اوپن سورس web font بهره می گیرند و در کلیه مرورگرهای وب (بجز IE نسخه6) کار می کنند. برای استفاده از این فونت ها کافیست وارد بخش Template Designer شوید و به برگه advanced بروید.

علاوه بر این سرویس دهنده وبلاگ «بلاگها» اعلام کرد پس از گذشت چند روز اختلال در ارائه سرویس، مشکلات سرور این سرویس دهنده حل شده و بلاگها به پایداری کامل رسیده است.

2سرویس دهنده جدید

سرویس دهنده های «NGOبلاگ» به منظور ارائه سرویس به سازمان های مردم نهاد کشور (سمن) و «تیز وب» با امکان تبدیل وبلاگ به یک فروشگاه هم راه‌اندازی شدند.
انتهای پیام/.

One comment

  • سلام
    در مورد بلاگر چيزي كه نوشتيد صحيح نيست. يعني اون 77 فونت هيچ كدوم فارسي نيست. اگه بخواهيم فارسي هم استفاده كنيم نهايتا به 2 شكل arial و tahoma نمايش ميده با فاصله خطوط مختلف. البته tahoma هم فقط در مرورگر google chrome نمايش داده ميشه وگرنه در firefox و بقيه مرورگرها فقط arial نمايش داده ميشه
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول