آمارگیر و کدهای جاوا؛ آخرین تغییرات «پرشین بلاگ»

سرویس دهنده وبلاگ «پرشین بلاگ» تغییراتی را در سیستم آمارگیر خود انجام داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» کاربران پرشین بلاگ می توانند با وارد شدن به بخش تنظیمات آمار وبلاگشان، روی آیکون های اکسل که در کنار هر بخش از آمار وبلاگ وجود دارد کلیک کنند و اطلاعات آماری وبلاگ خود را تا لحظه جاری دریافت کنند.

علاوه بر این سرویس «پرشین استت»، امکان نمایش خلاصه آمار در وبلاگ های پرشین بلاگ را فراهم کرد. برای نمایش خلاصه آمار در وبلاگتان کافی است وارد صفحه تنظیمات عمومی وبلاگ شوید و حالت شمارنده وبلاگ را روی گزینه نمایش خلاصه آمار بگذارید.

مشکل در نمایش قالب‌ها

هم‌چنین با توجه به فیلترینگ آدرس قالب های پرشین بلاگ، بسیاری از وبلاگ‌هایی که از قالب های استاندارد این سرویس دهنده استفاده می کنند، دچار مشکل در نمایش وبلاگ شده‌اند.

مدیران این سرویس دهنده اعلام کرده‌اند که این فیلترینگ اشتباه بوده و در حال پیگیری برای رفع فیلتر شدن این آدرس است و احتمالا تا 48 ساعت دیگر مشکل برطرف خواهد شد.

پرشین بلاگ و کدهای جاوا

با توجه به تغییرات جدید در سیستم کدهای پرشین بلاگ، از این پس کاربران این سرویس دهنده قادر به درج ابزارها و کدهای جاوا اسکریپت به طور مستقیم در کد قالب نخواهند بود. مدیران پرشین بلاگ دلیل این محدودیت را امنیت بیش‌تر کاربران عنوان کرده‌اند.

به‌روز رسانی مبدل قالب پرشین وبلاگ

ابزار مترجم و مبدل قالب پرشین وبلاگ با تگ های جدید بلاگفا و پرشین بلاگ به روز رسانی شد. وبلاگ نویسان با استفاده از این ابزار می توانند قالب های پرشین بلاگ را با یک کلیک به کد قالب بلاگفا تبدیل کنند و یا قالب های بلاگفا را به کد قالب پرشین بلاگ تبدیل نموده و استفاده کنند.
انتهای پیام/.

۲ comments

  • من واقعا متاسفم برای سرویسهای داخلی!!!
    اگه نمی تونید با بلاگرو وردپرس رقابت کنید لا اقل امکانات رو یه کم بالا ببرید! نه اینکه دروغ بگید

  • سلام
    چند روزيست كه آمار وبلاگم به شدت پايين آمده، حتي بعضي مواقع آمار ثبت شده در خلاصه آمار يك روز، كمتر از آمار نظرات نوشته شده براي پستها در همانروز مي باشد، اصولا حداقل بازديد، همان تعداد نظرات (بدون تكرار) مي تواند باشد، ولي گاها آمار كمتر است، يا اينكه خودم در چند جاي مختلف با رايانه هاي مختلف در يك روز چند بار به وبلاگم سر مي زنم ولي هيچ آماري نشان نمي دهد.
    لطفا راهنمايي بفرماييد.
    در پناه خدا.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول