تمدید مجدد زمان ثبت‌نام در جشنواره «وبلاگ‌نویسی با موضوع قصه‌»

مهلت ثبت‌نام در نخستین جشنواره “وبلاگ‌نویسی با موضوع قصه‌نویسی” به منظور مشارکت هر چه گسترده‌تر برای بار دوم تمدید و تا 25 بهمن ماه اعلام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از خبرگزاری مهر، ستاد برگزاری جشنواره “وبلاگ‌نویسی با موضوع قصه‌نویسی” در آخرین جلسه خود به منظور تشویق و معرفی هر چه بیشتر استعدادهای نو و جوان و همچنین مشارکت گسترده‌تر این افراد تصمیم گرفت به مهلت ثبت‌نام بیفزاید.

این جشنواره در حوزه کودک و نوجوان با هدف تولید محتوای مفید در فضای مجازی، رواج فرهنگ قصه‌نویسی و قصه‌خوانی و همچنین شناسایی استعدادهای نو و جوان برگزار می‌شود.

شرایط اولیه حضور در جشنواره راه‌اندازی یا داشتن وبلاگ است و قصه‌نویسان و جوانان علاقه‌مند به قصه‌نویسی می‌توانند با انتشار قصه‌‌ها (آنهایی که پیش از این منتشر نشده‌اند) در وبلاگ شخصی خود و ارسال نشانی وبلاگشان به آدرس اینترنتی www.efwf.ir در این جشنواره شرکت کنند.

برای حضور در این مسابقه محدودیت سنی وجود ندارد. موضوعات قصه‌نویسی کاملاً آزاد ولی باید ویژه گروه سنی کودک، نوجوان و جوان باشد.

این جشنواره پیش از این نیز زمان ثبت‌نام را تا پایان دی ماه تمدید کرده بود. به منظور مشاركت هر چه گسترده تر، مهلت ثبت نام تا 25 بهمن ماه سال جاري تمديد شد .

جشنواره “وبلاگ‌نویسی با موضوع قصه‌نویسی” از سوی انتشارات علمی و فرهنگی متعلق به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود و مجری طرح شرکت فرهنگ فیلم تهران است.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول