ایجاد اتاق و ده قالب جدید در «پارسی بلاگ»

امکان ایجاد اتاق در پیام رسان و ده قالب جدید به بخش مدیریت پارسی بلاگ اضافه شده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» امکان ایجاد اتاق در پیام رسان برای شما مهیا شده است. اتاق های پیام رسان محفلهای عمومی یا خصوصی هستند که برای فعالیت متمرکز روی موضوعی خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

به گفته تیم مدیریت سایت پارسی بلاگ، رسانه اتاق می تواند تصویر، کلیپ صوتی و یا تصویری، کلیپ موبایل و یا فایل فلش باشد که دربالای صفحه اتاق و در یک جایگاه ثابت قرار می گیرد. زمان فعالیت که گزینه ای اختیاری است، ساعاتی از شبانه روز را که مدیر اتاق مایلست فقط در آن محدوده ی زمانی اتاق فعال باشد، تعیین می کند.

همچنین، کاربردهای معمول که برای این اتاق متصور است می تواند شامل برگزاری مراسم مذهبی مانند روضه و سوگواری، جشن ها مانند جشن تولد کاربران، جشن فارغ التحصیلی و یا اعیاد دینی و ملی، و نیز مراسم عادی مانند برگزاری جلسات علمی و تخصصی، پرسخ و پاسخهای دینی، خانوادگی، انواع مشاوره ها، جلسات تفسیر و ترجمه قرآن کریم، محافل علمی در موضوعات مختلف، اتاقهای سرگرمی و تفریح و … باشد.

شایان ذکر است، ایجاد و مدیریت اتاق و محتوای آن، می بایست با توجه به قوانین سایت پارسی بلاگ باشد.

علاوه بر امکان اتاقها، ده قالب جدید نیز به بخش مدیریت اضافه شده که هشت عدد از آنها مطابق با امکانات جدید طراحی قالب می باشد.

گفتنی است، از امکانات قالب های جدید می توان به بخش کد شمارنده وبلاگ (که در این قسمت می توانید کدهای شمارنده مانند کد وبگذر یا پرشین از قسمت تنظیمات را قرار دهید)، قابلیت تغییر تصویر بنر وبلاگ (از قسمت تنظیمات در مدیریت و بدون نیاز به ویرایش قالب)، بخش اختصاصی کد اچ تی ام ال (که در بخش تنظیمات می توانید کد و عنوان کد های خود وارد نمایید)، بخش کدهای اسکریپت مربوط به جلوه های ویژه، یا عملگرهای خاص (که در بخش تنظیمات می توانید اضافه کنید)، تگ پیام رسان در قالب وبلاگ (که آخرین ده پیام ارسالی شما را در وبلاگ به نمایش در می آورد)، لینک به بخش مدیریت هر بخش (که در زمان فعال بودن شما در قسمت مدیریت، می توانید بخش های مختلف وبلاگ خود از جمله پست ها، پیوند دوستان و… را به راحتی با کلیک روی قسمت تنظیمات ویرایش کنید) اشاره کرد.

همچنین، منو بار کشویی (که به کمک سیستم جدید قالب امکان پذیر شده است)، صفحه بندی جدید (که به کمک سیستم جدید قالب امکان پذیر شده است)، امکان آوردن لینک و عنوان پست بعدی و پست قبلی برای هر پست وبلاگ از دیگر امکانات قالب های جدید سایت پارسی بلاگ می باشد.

لازم به ذکر است، تمامی خصوصیات فوق به جز منو بار کشویی را هر هشت  قالب داراست.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول