بر اهمیت «جهان مجازی» در منازعات میان ملت‌ها افزوده شده است

یک مسؤول ارشد رژیم صهیونیستی مدعی شد جنگ سایبری از نوعی که سال گذشته بر ضدّ ایران آغاز شد، به ملت‌های پیشرفته جایگزینی برای نیروی نظامی که نیرویی «زشت و کریه» است و هزینه‌های اخلاقی‌ به همراه دارد پیشنهاد می‌دهد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» به نقل از خبرگزاری «رویترز» معاون نخست وزیر رژیم صهیونیستی، «دان مریدور» که برای دیپلمات‌ها و روزنامه‌نگاران در یک مؤسسه تحقیقاتی سخن می‌گفت، اظهار داشت: جنگ زشت است، خیلی خیلی زشت است.

به گزارش خبرآنلاین، او ادامه داد: در روزگار مدرن؛ چون جنگ دائماً در تلویزیون نمایش داده می‌شود، مردم آن را دیده و نمی‌توانند بپذیرند. محدودیت‌هایی وجود دارد و هزینه‌هایی که می‌پردازید.

«مریدور» اظهار داشت: به علت دشواری جنگ، سایر شیوه‌ها جست‌وجو شد. یکی از این راه‌ها اجتماع اطلاعاتی است که تمام دنیا بکوشد کاری انجام دهد که زشت به نظر نرسد و مردم را نکشد.

معاون وزیر خارجه رژیم صهیونیستی گفت: بر اهمیت جهان سایبری در منازعات میان ملت‌ها افزوده شده است. اگر دوست داشته باشید، این میدان نبرد جدیدی است، نه با اسلحه بلکه با چیز دیگری.

«مریدور» اظهار داشت اسراییل از گزارش‌های خبری و سرزنش و انتقادهای عمومی بعدی منازعاتش با دشمنان درس گرفته است.

این مقام صهیونیست گفت: تحریم‌های بین‌المللی که برای فلج کردن ایران طراحی شده، در صورتی که واشنگتن آن‌ها را افزایش دهد، می‌تواند موفقیت را اثبات کند. ایران باید در مورد سیاست‌هایش بازنگری کند. اگر آن‌ها بفهمند آمریکایی‌ها به‌سادگی می‌گویند «به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا نخواهید کرد».

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول