بسیج مدل بومی از دوست یابی فضای مجازی است

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، لطف الله سیاهکلی، معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در اختتامیه دومین جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی که روز گذشته، ۲۰ بهمن در سالن سپاه قدس گیلان برگزار شد، اظهار داشت: مدرن ترین تکنولوژی در عصر حاضر، فضای مجازی یا اینترنت است.

وی با بیان اینکه رادیو و تلویزیون به عنوان رسانه های منطقه ای هستند، تاکید کرد: فضای اینترنت با هزینه کم، کاربرد گسترده و ابزاری دو طرفه نقش مهمی در ارتباطات دارد.

وی با اشاره به اینکه رادیو و تلویزیون با داشتن کیفیت، بیشترین بیننده را دارد، تصریح کرد: در دنیای مدرن وبلاگ نویسی اثرگذاری زیادی در کنار سایر رسانه های اثرگذار دارد.

سیاهکلی کاربر محوری را شاخصه فعالیت در فضای مجازی عنوان و خاطرنشان کرد: صاحبان اصلی این رسانه کاربران هستند و در فضای مجازی باید بر کاربر و مخاطب تمرکز شود.

معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با اشاره به کلام رهبری که جنگ نرم را شبیخون فرهنگی نامیدند، اشاره کرد و یادآور شد: جنگ نرم و شبیخون فرهنگی هدف گیری فرهنگ دشمنان است.

وی شناسایی شاخصه های فرهنگی را از فعالیت های سپاه، بسیج و مردم دانست و افزود: همه باید با شناسایی این ویژگی ها، آنها را به دیگران منتقل کنند.

سیاهکلی با اشاره به اهداف تاسیس و شکل گیری شبکه های اجتماعی در کشور های غربی تاکید کرد: به دلیل محدودیت ارتباطات فردی در کشور های غربی، این کشورها با ایجاد شبکه های اجتماعی به دوست یابی در جامعه خود کمک می کنند.
معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، ارتباطات دوستی در ایران اسلامی را فراتر از کشورهای دیگر عنوان و خاطرنشان کرد: بسیج مدل بومی از دوست یابی است و هیئت های مذهبی شبکه های اجتماعی ما هستند.

وی با اشاره به اینکه در جنگ نرم افکار معنایی به کمیت عددی مبدل می شود، گفت: جنگ نرم به لایه های فرهنگی وارد می شود و آنها را تخریب می کند.

معاون رسانه‌های مجازی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه هر شیعه باید حداقل یک وبلاگ داشته باشد، بیان کرد: باید هزاران انجمن وبلاگ نویسی برای مبارزه با جنگ نرم در کشور تشکیل شود.

سیاهکلی تولید محتوا را وظیفه اصلی وبلاگ نویسان کشور عنوان و اذعان کرد: ایام دهه فجر بهترین روز برای ایجاد محتوا در وبلاگ است.

گفتنی است، در پایان مراسم از ۲۱ وبلاگ برگزیده جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج گیلان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول