چهره‌ها کاملا مشخص شده است؛این دیگر فتنه نیست!

شرکت کنندگان در اردوی 3روزه «شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی» ظهر امروز با آیت الله العظمی نوری همدانی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از قم، در این دیدار که با اقامه نماز ظهر و عصر در دفتر آن مرجع پایان گرفت، اعضا از فرمایشات ایشان بهره بردند.

آیت الله نوری همدانی در این دیدار با اشاره به شناسایی 3گروه از دشمنان اسلام که در قرآن بر آن ها تاکید شده است، به معرفی این سه گروه پرداختند.

ایشان ضمن تاکید بر شواهد تاریخی در اسلام، گروه کفر، نفاق و صهیونیست را به عنوان دشمنان اصلی اسلام معرفی کردند و فرمودند: در قرآن همان سوره بقره به معرفی این سه جبهه می پردازد و کفر را بیان می کند. کفر مخالف شماست. بعد منافقین دشمنان شمایند. بدانید بعضی هستند که زبانشان با درونشان متفاوت است. چهره شان با قلب متفاوت است. می گویند که ما اصلاح طلب هستیم، اما بدانید اینها فساد ایجاد می کنند. در سوره منافقین نیز بر آن تاکید شده است. این ها با زبان می گویند با شماییم اما در مقابل شیاطین شان می گویند با شماییم. از ابتدا تاکنون این روند ادامه داشته از زمان حضرت رسول تا کنون همین سه جبهه بودند.

ایشان در مورد چهره صهیونیست نیز فرمودند: تمام آیات در راستای شناختن یهود است و هیچ کتابی مثل قرآن یهود را معرفی نکرده و جنایات یهود را نگفته است. این که پیمان شکنی می کنند و بر هیچ عهدی وفادار نیستند. آیات الهی را قبول ندارند و پیامبران را می کشند، در تورات دست بردند و کلمات خدا را عوض کردند. ما آن ها را لعنت کردیم و دل هایشان را سخت کردیم. ادعاهای گزافی نیز مانند برتری نژادی دارند. همه آیات برای شناسایی آن هاست.

آیت الله نوری همدانی در ادامه در مورد پذیرش اسلام گفتند: شرق در برابر اسلام تسلیم شد. اما غرب از همان زمان نپذیرفت و خود بزرگ بینی و زیاده خواهی در آن ها وجود داشت و دارد و هر فرصتی که بیابند، عداوت خود را نشان می دهند.

ایشان در مورد برخورد با این سه گروه فرمودند: در جنگ تبوک منافقین مسجد ضرار را برای ایجاد دو دستگی ساخته بودند که پیامبر بعد از بازگشت، آن را خراب کردند. اینها همه درس است. تا منافق و کافر و یهود را سر جایشان ننشانیم، کار جلو نمی رود.

ایشان در مورد مصادیق این سه جبهه در دنیای کنونی نیز گفتند: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در ایران، کمونیست ها و سوسیالیست ها و دیگر گروه ها به ایران آمدند و خواستند قدرتی بدست بگیرند. همه التقاطی شدند و از خیلی چیزها دم زدند. در زمان جنگ تحمیلی هم 35 کشور کفر به صدام کمک کردند. اما توانستیم در 8سال دفاع مقدس، کشور را اداره کنیم و غالب شویم و اسلام را حاکم کنیم.

ایشان هم‌چنین در مورد صدور انقلاب اسلامی از ایران به کشورهای دیگر فرمودند: جنگ سی و سه روزه و غزه برگرفته از انقلاب اسلامی ایران است.

این مرجع عالیقدر در مورد وظیفه مسلمانان در این برهه فرمودند: ما مسلمانان و افراد انقلابی باید این سه جبهه را بشناسیم. الان بقایایی از آن ها در مملکت ما هست که آلت دست دنیای کفر شدند. در دل کفر کینه شدیدی وجود دارد؛ چون سیلی محکمی خوردند. هم آمریکا، هم فرانسه، هم آلمان و هم منافقین سعی می کنند در مملکت ما افرادی را بیابند و وسوسه کنند.

ایشان همچنین در مورد وظیفه افسران جنگ نرم گفتند: شما افسران محترم جنگ نرم هستید. اسلام در آن زمان با این ها به شیوه جنگ سخت برخورد کرد و امروز با وجود شبکه های اینترنتی و ماهواره ها، به جای پرداختن به تهاجم نظامی به تهاجم فکری و فرهنگی پرداختند. شما باید این جبهه را خوب بشناسید. همانطور که جنگ سخت شخص باید با همه چیز آشنا باشد، در جنگ نرم هم همینطور است و باید تمام ترفندها و نقشه های دشمن را بشناسد. خود دشمن را بشناسد. آن ها بر اساس آیه 117 سوره عمران هیچ وقت با صفا و صمیمیت جلو نیامدند. هیچ وقت کسانی که مسلمان نیستند با آن ها صمیمی نباشید. آن ها از هیچ فسادی نسبت به شما گریزان نیستند. در دهان هایشان بدگویی نسبت به شما وجود دارد. اما آن چه در دل دارند بیش از این هاست. اگر ترقی کنید، ناراحت می شوند و اگر مشکلی برایتان پیش بیاید، خوشحال می شوند.

ایشان در رابطه با جریانات 25 بهمن نیز گفتند: دشمنان در کشور ما چند نفر را استخدام کردند. همان ها که می گفتند “نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران” 25بهمن راهپیمایی کردند. این دیگر فتنه نیست، فتنه امری است که کار را مشتبه بکنند و برای تشخیص آن نیاز به بصیرت است. اما الان چهره ها کاملا مشخص شده است. این ها معاندند؛ منافقند. ما 30سال بود دشمنان را خشمگین کردیم، اما این ها آنان را خوشحال کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی درباره تقابل این جریان با تفکر امام خمینی(ره) ادامه دادند: دشمنان ما از امام حساب می بردند و هیچ وقت امام(ره) این ها را خوشحال نکرد. امام اینگونه رفتار کردند اما این ها به منافقان چراغ سبز نشان دادند. مردم آنها را شناختند و در مجلس هم صحبت شد که جلوی آن ها را بگیرند. باید هم اینطور بشود.

ایشان در پایان فرمایشات شان گفتند: امیدوارم که شما افسران جنگ نرم در این راه روز به روز موفق تر باشید. امام(ره) فرموند که این انقلاب زمینه ساز ظهور است. ما به این دید به این انقلاب می نگریم که این مقدمه ظهور است. روز به روز مستضعفان را قوی تر و مستکبران را ضعیف تر می کند و سعی کنید ارادت تان را با امام زمان(عج) بیش تر کنید و به طور مستمر در جلسات دعای ندبه شرکت کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول