ترویج صدا و ندای «اسلام»؛ وظیفه تک تک فعالان سایبری

افتتاحیه اردوی سه روزه افسران جنگ نرم امروز در سالن اجتماعات اردوگاه شاهد در استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از قم، در این مراسم که با حضور قریب به 200  وبلاگ نویس و فعال اینترنتی برگزار شد، ابتدا به معرفی برنامه ها و اهداف اردو پرداخته شد و بعد شرکت کنندگان از سخنرانی حاج حسین یکتا بهره مند شدند.

یکتا با اشاره به اتفاقات چند روز گذشته، آن را آموزشی در راستای سازماندهی اهداف آینده بیان کرده و گفت: خالص شوید و بدانید این جنگ، مانند جنگ کردستان است و ما برای اعزام به جنوب آماده می شویم. بدانید کجای کار هستید و چقدر آماده اید. همانند دوران جنگ، خیلی ها دیر آمدند و زود شهید شدند و خیلی ها را به جز اعزام اول ندیدیم. من اعتقاد دارم که ما در این جنگ با ادبیات آن  جنگ پیروز می شویم.

این سردار 8سال دفاع مقدس ضمن تقدیر از برگزاری چنین همایشی، وظیفه تک تک فعالان سایبری را ترویج صدا و ندای اسلام خواهی به زبان های مختلف برای نفوذ به قلوب مسلمین بیان کرد و در پایان تاکید کرد: از این چند روز نهایت بهره معنوی را ببرید و سعی کنید زیارت با معرفت داشته باشید. منقطع از دنیا به زیارت حضرت معصومه(س) بروید و بدانید که مهمان ایشان و حضرت صاحب الزمان(عج) هستید که از جمله کرامات ایشان، اعطای چیزهایی است که قدرت می‌دهد.

گفتنی است اردوی فعالان سایبری به همت شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی امروز آغاز شده و تا جمعه در شهر مقدس قم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول