معرفی برگزیدگان جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج گیلان

معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان، برگزیدگان دومین جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی گیلان را معرفی کرد.

سرهنگ جعفر شفیعی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان، به خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، گفت: هدایت و ساماندهی بسیجیان در عرصه فضای مجازی امری ضروری است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در عصر حاضر از همه توان خود برای ضربه زدن به کشور استفاده می کند، بیان داشت: کشف ذخائر علمی در عرصه های مختلف از جمله وبلاگ نویسی از اقدامات مهم بسیج است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان، با بیان اینکه در سه ماهه اخیر و در یک حرکت جهادی بیش از پنج هزار بسیجی در کلاس های آموزشی توانمندسازی فضای سایبر شرکت کرده اند، تاکید کرد: این حرکت برای نخستین بار در کشور از سوی بسیج استان گیلان انجام شده است.

شفیعی، به برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: بیش از 525 نفر در دومین دوره جشنواره از سراسر استان گیلان حضور داشتند.

وی با بیان اینکه آثار ارسالی در دو مرحله مورد ارزیابی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست داوری 140 وبلاگ انتخاب و در نهایت از این میان در مرحله دوم داوری 21 وبلاگ منتخب انتخاب و معرفی شدند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان، اظهار داشت: وبلاگ های برگزیده در دو بخش محتوا و فنی از سوی سه داوری مورد بررسی قرار گرفته و اعلام شدند.

شفیعی، با اشاره به اینکه علیرضا اسدی با وبلاگ دانشجویان بسیجی از لاهیجان به عنوان نفر نخست مسابقه وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی معرفی شد، تاکید کرد: سبحان نعمت پور با وبلاگ “طلائیه” از رشت و زینب اسدی با وبلاگ “صبح پیروزی” از لاهیجان به صورت مشترک مقام دوم را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین وبلاگ های “سربازی از جنس بسیج” با نویسندگی اسماعیل شعبان پور از لنگرود، “سفیر” با نویسندگی رضا نقدی نژاد از سیاهکل و “نسیم ماسال” به نویسندگی حسن مرواریدی از ماسال به صورت مشترک مقام سوم مسابقه وبلاگ نویسی حماسه نگاران بسیج و انقلاب اسلامی گیلان را به دست آوردند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه قدس گیلان، اذعان کرد: همچنین 14 اثر دیگر در این مسابقه به عنوان وبلاگ های مماتز و قابل تقدیر معرفی شدند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول