توسعه فرهنگ انتظار در فضای مجازی؛ مهم‌ترين هدف مجمع وبلاگ‌نويسان مهدوی

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج)، تهران نقش فضای مجازی در رسانه های دیجیتال را نقش مهمی عنوان کرد و از تأسیس مجمع وبلاگ نویسان مهدوی از سوی این بنیاد خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» حجت الاسلام و المسلمین تقی حاتمی، مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) تهران در اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی مهدویت با اشاره به فعالیت های مجمع وبلاگ نویسان مهدوی، اظهار داشت: امروزه بحث وبلاگ نویسی از حالت عمومی خارج شده و وارد فضای تخصصی شده است، به طوری که اگر بخواهیم موضوعی را در حوزه مهدویت بررسی کنیم در مدت کمی به منابع مقتضی دسترسی پیدا می کنیم.

وی افزود: کسانی در حیطه مهدوی فعالیت می کنند به منظور اطلاع رسانی از فضای مجازی استفاده می کنند و ما در صددیم که برای انتشار این موضوع و مبارزه با تفکر غرب از ابزارهای جهانی استفاده کنیم.

حجت الاسلام حاتمی تصریح کرد: نقش فضای مجازی در رسانه های دیجیتال نقش غیر قابل اغماضی است و در این راستا بنیاد فرهنگی موعود(عج) در صدد تأسیس مجمعی به عنوان مجمع وبلاگ نویسان مهدوی بر آمد.

مدیر بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) استان تهران با اشاره به اهداف مجمع وبلاگ نویسان، اظهار کرد: توسعه و ترویج فرهنگ انتظار در فضای مجازی، زمینه ایجاد همفکری بین کسانی که در این عرصه فعالیت می کنند و تولید آثار جدید با موضوع مهدوی، ساماندهی وبلاگ نویسان در این عرصه و بالا بردن سطح کمی و کیفی وبلاگ نویسانی که در این عرصه تلاش می کنند اهداف مهم برگزاری ایم مجمع است.

وی خاطر نشان کرد: کلاس های آموزشی معارف مهدویت به صورت حضوری و مجازی برای وبلاگ نویسان، کلاسهای وبلاگ نویسی حرفه ای برای بالا بردن مهارت وبلاگ نویسان و نشستهای مهدوی از جمله اقداماتی است که از سوی مجمع وبلاگ نویسان مهدوی در دست اجرا است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول