همایش پایانی چهارمین طرح ملی وبلاگ‌نویسی «بوی سیب» برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی رادیو معارف گفت: همایش اختتامیه چهارمین طرح وبلاگ نویسی بوی سیب، پنج شنبه نهم اسفندماه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» به نقل از رسا، محسن جانجانی، مدیر روابط عمومی رادیو معارف، در گفت‌و‌گو با خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به استقبال بی نظیر افراد از چهامین طرح وبلاگ نویسی بوی سیب گفت: نزدیک به سه هزار طرح به دبیرخانه چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب ارسال شده است.

وی در ادامه افزود: تعداد بسیار شرکت کنندگان نشانگر توجه و اعتماد شرکت کنندگان به رادیو معارف، صدای فضیلت و فطرت است و چنین توجه و استقبالی در نوع خود کم نظیر است.

وی با اشاره به تحلیل آماری شرکت کنندگان در چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب اظهار داشت: 71 درصد شرکت کنندگان را آقایان و 29 درصد باقی مانده را خانم ها تشکیل می دهند،‌ همچنین بالاترین آمار شرکت کنندگان را دانشجویان با 34 درصد تشکیل می دهند.

جانجانی خاطر نشان کرد: در چهارمین طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب دانش آموزان 19 درصد، طلاب 15 درصد و سایر مشاغل 22 درصد باقی مانده را تشکیل می دهند، همچنین شهرهای تهران، اصفهان و قم بیشترین و ایلام کمترین شرکت کنندگان را دارا هستند.

وی تأکید کرد: در بین موضوعات اعلام شده موضوعات «کربلا آنگونه که بود» و «یزید 2011» از توجه بیشتری برخوردار بوده و بیشترین آثار در بخش وبلاگ ارسال شده است.

مدیر روابط عمومی رادیو معارف تصریح کرد: داوران در بخش های مختلف کار خود را آغاز کرده اند و همایش اختتامیه چهارمین طرح وبلاگ نویسی بوی سیب، پنج شنبه نهم اسفندماه در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است، سفر به کربلای معلی، تربت پاک کربلا به همراه قطعاتی از سنگ و کاشی حرم های مطهر امام حسین(ع) و حضرت عباس(ع)، کمک هزینه سفر به سوریه و مشهد مقدس و ده ها جایزه ویژه فرهنگی دیگر بخشی از جوایز این دوره از طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب است.

مدیر رادیو معارف هم در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی، با اشاره به اهميت مباحث اسلامي در فضاي مجازي بيان داشت: مسئولان راديو معارف براي پاسخگويي به اين مشكل طرح ملي وبلاگ‌نويسي را تدوين كردند كه با الهام‌گيري از قيام عاشورا و پيام‌هاي اباعبدالله اين طرح تنظيم شده است.

حجت‌الاسلام لطفي ‌نياسر خاطرنشان كرد: 2 هزار اثر در حوزه وبلاگ‌نويسي و فضاي مجازي به دبيرخانه مسابقه رسيده و اختتاميه جشنواره پنجم اسفند ماه در حرم حضرت عبدالعظيم حسني برگزار مي‌شود.

وی در پايان گفت: ايجاد حركت و هيئت ديني مجازي از اهداف اين طرح بوده كه تاكنون شاهد آثار مطلوبي از اجراي اين طرح بوده‌ايم.

گفتنی است، رادیو معارف تا کنون سه دوره از طرح ملی وبلاگ نویسی بوی سیب را برگزار کرده است و چهارمین دوره این مسابقات از شانزدهم آذرماه تا پنجم بهمن ماه برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول