اسامی برگزيدگان مسابقه وبلاگ‌نويسی «فجر آزادی» اعلام می‌شود

مراسم اختتاميه و اعلام اسامی برگزيدگان مسابقه وبلاگ‌نويسی «فجر آزادی» در استان فارس، هم‌زمان با ميلاد پيامبر(ص) برگزار می‌شود.

به گزارش«وبلاگ نيوز» محمدمهدی كاردان، مدير روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، در گفت‌وگو با ايكنا، با اعلام اين خبر گفت: مسابقه وبلاگ‌نويسی «فجر آزادی» به مناسبت ايام‌الله دهه فجر در دو بخش پست‌محور و وبلاگ‌محور در فارس برگزار شد؛ در مجموع 682 وبلاگ با موضوع مرتبط، به دبيرخانه اين مسابقه ارسال شده است.

وی اظهار كرد: از ميان 682 وبلاگ رسيده با موضوع مرتبط، 36 اثر به مرحله دوم راه يافته‌اند كه در حال حاضر داوری نهايی برای انتخاب آثار برتر ادامه دارد و از ميان اين 36 وبلاگ نيز 3 اثر در بخش «وبلاگ‌محور» و يك اثر در بخش «پست‌محور» برگزيده و مشمول اهدای جايزه خواهد شد.

كاردان مهم‌ترين معيار امتيازدهی در اين مسابقه را توليد محتوا و نگارش يادداشت توسط خود وبلاگ‌نويس عنوان و بيان كرد: اسامی نهايی برگزيدگان مسابقه وبلاگ‌نويسی «فجر آزادی» در روز اول اسفندماه، هم‌زمان با هفده ربيع‌الاول و ميلاد حضرت رسول(ص) اعلام خواهد شد.

يادآور می‌شود، مسابقه وبلاگ‌نويسی «فجر آزادی» چندی پيش، به مناسبت دهه فجر پيروزی انقلاب اسلامی، از روز 9 تا 23 بهمن 89 و به همت اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس برگزار شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول