کاربران اینترنت «چهره برتر وبلاگ‌نویس سال» را انتخاب می‌کنند

«چهره برتر وبلاگستان فارسی در سال89» با لحاظ نظرات کاربران فضای مجازی فارسی زبان انتخاب می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این نظرسنجی با عنوان “چهره89” با تعریف 2مرحله فرآیند جمع‌آوری نظرات کاربران فضای مجازی فارسی زبان، تلاش می‌کند تا چهره برتر وبلاگستان فارسی در سال 1389 را انتخاب کند.

از این رو هر کاربر در مرحله نخست تا 13 اسفند فرصت دارد تا با مراجعه به صفحه مربوط به این مرحله و ورود با یکی از حساب‌های کاربری خود در شبکه گوگل یا یاهو، 5 وبلاگ‌نویس محبوب خود را برای نامزدی چهره برتر وبلاگستان فارسی انتخاب کند.

به دلیل حمایت از وبلاگ‌نویسان استانی هم، هر کاربر می‌تواند وبلاگ‌نویسان محبوب خود را در 3 سطح ملی، استانی و خارج از کشور انتخاب کند.

هم‌چنین کاربران می‌توانند پیشنهادهای خود را برای نامزدی چهره برتر وبلاگستان فارسی در سال89 در 5 موضوع آزاد، روزنوشت، مینی‌بلاگ، فوتوبلاگ، پادکست و ویدئوکست اعلام کنند.

پس از پایان مهلت ارائه پیشنهادها در مرحله اول، تیم برگزارکننده ضمن اعلام چهره‌های برتر استانی و موضوعی، 10 چهره برتر که دارای بیش‌ترین فراوانی رأی بوده‌اند را به عنوان نامزدهای چهره برتر وبلاگستان فارسی برای شرکت در مرحله دوم معرفی می‌کنند.

گفتنی است شرط کسب عنوان چهره در بخش استانی، جذب حداقل 50درصد آرای کل شرکت کنندگان در آن استان اعلام شده است.

لازم به ذکر است طرح انتخاب چهره برتر وبلاگستان فارسی از سوی “مجتمع رسانه‌ای اطلس” و با اجرای “پایگاه خبری وبلاگ نیوز” انجام می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیش‌تر و طرح سئوالات خود می‌توانید به وبلاگ “چهره89” مراجعه کنید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول