پایان اردوی سه روزه «فعالان سایبری» در قم

اختتامیه اردوی سه روزه افسران جنگ نرم دیروز در سالن اجتماعات اردوگاه شاهد در استان قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از قم، در این مراسم که با حضور شرکت‌کنندگان در اردو برگزار شد،‌ ابتدا علی فلاح یکی از اساتید دوره و دبیر شورای هماهنگی فعالان سایبری انقلاب اسلامی ضمن تقدیر و تشکر از تحمل فشردگی کلاس‌ها و علاقه و اشتیاقی که شرکت‌کنندگان در کلاس‌ها از خود نشان دادند، بیان کرد: این اولین تجربه برگزاری اردوی آموزشی از طرف شوراست و سعی بر آن داریم که تعداد این دست اردوها را بیشتر و فاصله زمانیشان را کمتر کنیم  و در خلال این اردو جلسات و همایش‌های بیشتری داشته باشیم.

فلاح با بیان این  مطلب که بیشتر شرکت‌کنندگان از خارج تهران بودند گفت: ما خواستیم که این اتفاق بیفتد تا بیشتر با دوستان شهرستانی ارتباط برقرار کنیم و سطح فعالیت شورا را در شهرستان‌ها گسترش دهیم.

وی در مورد برنامه های آینده نیز گفت: تصمیم بر این است که براساس فرم‌های همکاری که همه دوستان در زمان ثبت نام و یا در جلسه اختتامیه پر کرده اند، به شاخه بندی این افراد پرداخته و بر اساس توانمندی و علاقمندی که دارند، از آن‌ها استفاده کنیم و کارگاه‌های آموزشی مباحث فنی برپا کنیم.

بعد از صحبت‌های فلاح، حسین قدیانی، دل‌نوشته ای را متناسب با حال و هوای برگزاری اردو و اهداف آینده قرائت کرد و پایان بخش این اردوی سه روزه، اهداء هدیه به برخی از شرکت‌کنندگان که همکاری مستمری را با مسئولان در برگزاری هرچه بهتر برنامه‌ها داشتند بود.

هم چنین به منظور قدردانی از همدلی و همراهی همسر سید شهاب واجدی صاحب وبلاگ عکاس مسلمان که در حوادث 25 بهمن امسال مورد ضرب و شتم از طرف آشوب‌گران قرار گرفت و نیز به همسر میثم محمدحسنی مسئول برگزاری اردو، هدایایی به آن‌ها اهداء شد.

گفتنی است این اردوی سه روزه به منظور آشنایی مقدماتی فعلان وبلاگ نویس و فعالان عرصه اینترنت با ساختار فنی و محتوایی جنگ نرم برگزار شد که شامل سیزده برنامه مفید  با حضور اساتید و سخنران‌های صاحب‌نظر، بود. از جمله این برنامه ها می‌توان به اصول خبرنگاری و روزنامه نگاری، آشنایی با مرکز عملیات سایبری و طرح ریزی جنگ نرم، آشنایی با فنون عکاسی و وبلاگ نویسی، اشاره کرد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول