از تعطیلی وبلاگ‌ها دات کام تا به‌روز رسانی وردپرس

امکانات جدید بلاگ وب و بلاگها، تغییر دامنه وبلاگها دات کام و همچنین ارائه نسخه جدید جوان بلاگ و وردپرس فارسی از آخرین تغییرات انجام شده در این سرویس دهنده ها هستند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» امکان تغییر نام وبلاگ و درج لینک ویژه در بلاگ وب و بارگذاری نیم‌رخ دلخواه در بلاگ ها امکانات جدید دیگر این سایت ها هستند.

وردپرس:

وردپرس فارسی 3.1 با شعار “نابرده رنج گنج میسر نمی‌شود”، به حسن کسایی، استاد بزرگ موسیقی ایران اهدا شد. برای دریافت این نسخه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

بلاگ وب:

بلاگ وب با دو امکان جدید به روز رسانی شد.

*امکان تغییر نام وبلاگ شما:

این بخش در مواقع ضروری و حساس می تواند پشتیبان شما باشد تا دیگر نگران پشتیبان گیری هم نباشید و در مواقع خاص بتوانید به راحتی به نام دیگری تغییر آدرس داده و با خیال راحت وبلاگ نویسی را ادامه دهید.

*امکان درج لینک وبلاگ ها در صفحه اصلی سایت بلاگ وب:

این امکان به شما کمک خواهد کرد تا با کمترین هزینه بیشترین بازدید کننده را به وبلاگ خود بیاورید .

همچنین، از مزایای این امکان بالا رفتن پیج رانک وب شما خواهد بود به این صورت که شما با پرداخت هزینه ناچیز 1000 تومانی لینک وبلاگ خود را به مدت 7 روز در صفحه اصلی سایت قرار می دهید که با وجود اینکه بلاگ وب پیج رانک 4 دارد وبلاگ شما نیز در دراز مدت از طرف گوگل نمره خوبی دریافت کرده و علاوه بر آن بازدید خوبی نیز از صفحه اصلی سایت خواهید داشت که مطمئنا تعداد قابل توجهی از این بازدیدها صاحبان وبلاگ ها خواهند بود.

لازم به ذکر است، قیمت تبلیغات در بلاگ وب، با کاهش شدیدی مواجه شد. برای اطلاع از تغییر آخرین قیمت ها، اینجا کلیک کنید.

بلاگها:

*بارگذاری نیم‌رخ دلخواه، ویژگی جدید اضافه شده به این سایت می باشد.

در کنار دیدگاه‌های شما و سایر نظردهندگان در وبلاگ شما، تصویری مربع شکل به نام نیم‌رخ (avatar) نمایش داده می‌شود.

این نیم‌رخ‌ها با سرویس Gravatar هماهنگ‌ هستند و در صورتی که در این سایت، گراواتار مخصوص به خود داشته باشید، به جای نیم‌رخ پیش‌فرض وبلاگ، این گراواتار نمایش داده می‌شود.

همچنین، تا پیش ‌از این برای اینکه نیم‌رخ متعلق به شما و اعضای وبلاگتان در کنار دیدگاه‌ها نمایش داده شود، حتما باید در سایت Gravatar عضو می‌شدید و با همان ایمیلی که در این سایت عضو شده‌ بودید، دیدگاه ارسال می‌کردید.

لازم به ذکر است، از امروز با ویژگی تازه‌ای که به بلاگ‌ها افزوده شده، می‌توانید از منوی کاربران » برگۀ شناس‌نامۀ شما، نیم‌رخ دلخواه خود را بارگذاری کنید. این نیم‌رخ در کنار تمام دیدگاه‌های شما در وبلاگ‌ها و در سایر قسمت‌ها نمایش داده می‌شود.

*بخش پشتیبانی بلاگـ‌ها، در پیش‌خوان وبلاگها اضافه شده است.

شما با استفاده از این امکان می توانید، پرسش‌ها و مشکلات خود را از این بخش بفرستید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ شما داده شود. بخش پرسش‌های متداول (FAQ) هم به‌زودی تکمیل شده و در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

*اطلاعیه ی جدید در مورد تبلیغات در بلاگـ‌ها، منتشر شد.

بخش تبلیغات بلاگـ‌ها در نشانی ads.bloghaa.com راه‌اندازی شد. کاربران بلاگـ‌ها می‌توانند با مراجعه به این سایت و نام‌نویسی در آن، با نمایش تبلیغات در وبلاگ خود، بازدیدهای وبلاگتان را به درآمد تبدیل کنید.

درآمد شما به دو صورت نقدی و کارت شارژ ایرانسل و همراه‌اول پرداخت خواهد شد.

همچنین، با زیرمجموعه‌گیری برای سیستم از ۵ درصد درآمد زیر مجموعه‌ های خود بهره‌مند شوید.

جوان بلاگ:

توضیحات در مورد اختلالات اخیر سایت، که به مدت دو روز رخ داد و ارائه نسخه جدید سایت، از آخرین خبر های این سایت می باشد.

*اختلالات اخیر سایت:

افزایش بار ترافیکی در برخی ساعات، جوان بلاگ با اختلالاتی از قبیل کمبود رم و سخت افزار مورد نیاز مواجه شد.

همچنین، با توجه به تغییرات لازم در قسمت سخت افزار و بهینه سازی نرم افزار جوان بلاگ اعمال شده، هنوز هم در برخی ساعات با مشکل ارائه سرویس در ساعات پرترافیک می باشد.

*ارائه نسخه جدید جوان بلاگ:

ارتقا نسخه قدیم جوان بلاگ به صورت تدریجی توسط تیم جوان بلاگ در حال اجرا می باشد.

همچنین، در نسخه جدید بیشتر مشکلاتی که در این نسخه کاربران با آن روبه رو بودند بر طرف شده است و امکانات جدیدی جهت سرویس دهی بهتر ارائه خواهد شد، علاوه بر تغییرات نرم افزاری و افزوده شدن قالب های جدید، ظاهر جوان بلاگ هم تغییر خواهد کرد.

گفتنی است، تیم جوان بلاگ نوید ارائه نسخه جدید خود را تا ماه آینده می دهد.

وبلاگ ها. دات کام:

وبلاگها دات کام تعطیل شد! این سرویس دهنده چند روز قبل از تعطیل کردن سرویس خود، در وبلاگ خبری خود نوشت: به ما دستور داده شده است که دامنه وبلاگها دات کام باید از سرویس دهی خودداری کند این دامنه باید از کار بیافتد و ما اجازه داریم با دامنه دیگری به کار خودمان ادامه بدهیم. متاسفانه ما اجازه فروش سایت را هم نداریم.

البته مدیر مالی وبلاگها درباره این که این دستور از سوی چه مقامی صادر شده است توضیحی نداده است و در پایان نوشته است وقتی وبلاگستان فارسی به آرامش برگردد، با یک دامنه تازه فعالیت خود را آغاز خواهیم کرد!

این سرویس دهنده هم اکنون از دسترس خارج است.

جت جوین:

سرویس‌دهنده وبلاگ جت جوین به مدت 2 هفته به دلیل انتشار محتوای مجرمانه مسدود شد که با پیگیری مدیران این سایت، این فیلترینگ برطرف شد.

مدیر جت جوین از کاربران خود خواسته است تا با توجه به قوانين رايانه اي كشور اقدام به نشر مطلب كنند.

تم دیزاین:

سرویس ارائه قالب تم دیزاین به دلیل انتشار مطالب مجرمانه مسدود شد. البته مدیر این سایت با انتشار مطلبی، با انتقاد به این روند، معتقد است هیچ‌گونه محتوای مجرمانه‌ای توسط این سایت منتشر نشده است.

با این حال با امضای تعهدنامه مدیر این سایت، مشکل مسدود شدن این سایت ارائه قالب هم برطرف شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول