«توییتر» ما را با جوانان هم عقیده با آمریکا همراه می‌کند

هیلاری کلینتون از راه اندازی حساب های ویژه فارسی و عربی در توئیتر برای کنترل تحولات منطقه خبر داد و هدف آن را همراهی با جوانانی که هم عقیده با جوانان آمریکایی هستند ارزیابی کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از مشرق، هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا می گوید تویتر و دیگر شبکه های اجتماعی اینترنتی به دولت آمریکا کمک می کنند تا صدای جوانانی را که در دیگر نقاط جهان خواستار تغییر هستند، بشنوند.

البته شبکه های اجتماعی به سرویس های جاسوسی آمریکا کمک می کند تا از جریان های موجود و تحولات میان جوامع مختلف آگاه شوند و نسبت به آن، به اتخاذ سیاست و تدبیر برای سوار شدن بر امواج اجتماعی و آشوب هاو کنترل آن به سمت منافع آمریکا اقدام کنند.

خانم کلینتون در گفت و گو با تلویزیون ای بی سی آمریکا در روز یکشنبه، ضمن صحبت درباره باز شدن حساب هایی به زبان عربی و فارسی توسط وزارت خارجه آمریکا، مدعی شد: «ما می خواهیم با جوانانی که همانند جوانان آمریکایی به دنبال حقوق خود برای ابراز عقیده هستند همراه باشیم». این در شرایطی است که صدای مردم منطقه در انزجار از دولت های دست نشانده آمریکا بلند است و خواستار قطع روابط دولت های خود با آمریکا هستند.

دیپلمات ارشد آمریکا گفت دولت این کشور با استفاده از شبکه های اجتماعی با میلیون ها تن از مردم سراسر جهان، ارتباط برقرار می کند.

هیلاری کلینتون می گوید، واشنگتن خواستار آن است که مردم سیاست های آمریکا را مستقیما از خود این کشور بشنوند. وآمریکا از این طریق می تواند وجهه خود را در میان ملت های دیگر ترمیم کند. وزیر خارجه آمریکا مدعی شد: «ما می خواهیم با این کار، برخی اتهامات و اکاذیب علیه ایالات متحده را رد کنیم».

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول