«اوباما» به دختران خود اجازه دسترسی به فیس‌بوک را نمی‌دهد!

میشله اوباما همسر رییس جمهور امریکا اعلام کرد: مالیا و ساشا دختران باراک اوباما به این زودی ها اجازه نخواهند یافت به فیس‌بوک دسترسی داشته باشند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از فارنت، میشله اوباما در گفتگو با برنامه «تودی‌شو» شبکه تلویزیونی «ان.بی.سی» با تاکید بر اینکه هر دو دختر او اجازه ساخت حساب کاربری در فیس‌بوک را ندارند، اعلام کرد: من خیلی طرفدار اینکه نوجوانان به فیس‌بوک دسترسی داشته باشند نیستم، این چیزی نیست که آنها نیاز داشته باشند. این اصلا لازم نیست.

بانوی اول آمریکا با اشاره به اینکه وی به مقررات سخت‌گیرانه اینترنتی بالاتر از مقررات امنیتی در نظر گرفته شده برای خانواده اول ایالات متحده می‌نگرد، اعلام کرد: من فکر می‌کنم که ما بسیار خوش‌شانس هستیم که اینجا محدودیت‌هایی زیادی از سوی سرویس امنیتی وجود دارد.

مالیا اوباما دختر بزرگتر اوباما ۱۲ سال سن دارد و دختر کوچکتر او، ساشا ۹ سال سن دارد. فیس‌بوک به صورت رسمی محدودیت سنی بالای ۱۳ سال را برای کاربران خود در نظر گرفته است اما نوجوانان پایین‌تر از این سن معمولا با ثبت سنی دروغین بالاتر از محدودیت در نظر گرفته شده، وارد این شبکه اجتماعی می‌شوند.

در خصوص اینکه بالاخره دختران اوباما اجازه ثبت‌نام در فیس‌بوک را خواهند داشت یا نه میشله اوباما تصریح کرد: این موضوع بستگی به سن و سال آنها و زمانی دارد که ما کاخ سفید را ترک خواهیم گفت.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول