برگزیدگان مسابقه وبلاگ‌نویسی «انفجار نور» گیلان اعلام شد

برگزیدگان مسابقه وبلاگ نویسی انفجار نور گیلان، ویژه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در لاهیجان اعلام شد.

حجت الاسلام نعمت الله رهنورد، دبیر اجرایی جشنواره وبلاگ نویسی انفجار نور، در گفت و گو با خبرنگار «وبلاگ نیوز» گفت: مسابقه وبلاگ نویسی انفجار نور با اعلام نفرات برگزیده و تجلیل از آنها به پایان رسید.

همچنین، این جشنواره وبلاگ نویسی در سه بخش، دانشجویی، دانش آموزی و آزاد برگزار شده است.

وی برگزیدگان جشنواره ی وبلاگ نویسی را به شرح زیر اعلام کرد: برترین های بخش آزاد مسابقه وبلاگ نویسی انفجار نور با معرفی محمد صالحی از رشت به عنوان نفر اول، علی سمیعی نژاد از لاهیجان به عنوان نفر دوم و  محسن جعفری از رشت به عنوان نفر سوم اعلام شد.

زینب مولایی از رشت، حسن مرواریدی از ماسال و مسعوده علیمردان به عنوان نفر خارج از استان از اراک، نفرات چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند.

در بخش دانشجویی، زینب اسدی از لاهیجان به عنوان نفر اول، مصطفی حسرتی از انزلی و سبحان نعمت پور از رشت به عنوان نفرات دوم و سوم معرفی شدند.

همچنین علیرضا اسدی از لاهیجان، سید هادی موسوی از فومن به عنوان نفرات چهارم و پنجم و فاطمه پایاب به عنوان نفر برتر خارج از استان از قم معرفی شدند.

بر اساس این گزارش، در بخش دانش آموزی مسابقه انفجار نور نیز، امیر شعبانپور از لنگرود، رضا قوامی پور از رشت، امین رسولی از تالش، اشکان آقایی پور از فومن و  مطهره برناس از رشت، رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.

همچنین محمد ولی زاده ساروقی به عنوان نفر برتر خارج از استان از تهران در بخش وبلاگ نویسی دانش آموزی معرفی و تجلیل شد.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول