300وبلاگ‌نويس برتر بسيجی از مناطق عملياتی جنوب بازديد می‌كنند

300 وبلاگ‌نويس برتر بسيجی كشور از 28 اسفندماه جاری، به مناطق عملياتی جنوب كشور در قالب كاروان‌های راهيان‌نور اعزام می‌شوند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به نقل از ايكنا، «علی غفاری» معاون اردويی ناحيه شهيد بهشتی سپاه محمد رسول‌الله تهران از ساماندهی و اعزام 300 وبلاگ‌نويس برتر بسيجی كشور به همراه بسيجيان و اعضای خانواده شهدا و ايثارگران اين ناحيه به مناطق عملياتی جنوب كشور در قالب كاروان‌های راهيان‌نور خبر داد.

وی با اشاره به آغاز حركت كاروان‌های راهيان‌نور جنوب كشور از نيمه دوم اسفند‌ماه گفت: اين اعزام‌ها از 28 اسفند‌ماه جاری، آغاز و تا 12 فروردين‌ماه‌ سال آينده، نيز ادامه خواهد داشت و طی آن 300 نفر از وبلاگ‌نويسان برتر بسيجی و چهار هزار نفر از بسيجيان و خانواده شهدا، ايثارگران و جانبازان به مناطق عملياتی جنوب كشور اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اينكه سال جاری ششمين سالی است كه ناحيه شهيد بهشتی به صورت منظم اقدام به اعزام زائران راهيان‌نور به مناطق عملياتی دفاع مقدس كرده است، تصريح كرد: اردوهای راهيان‌نور حركتی معنوی و مؤثر در جهت آشنايی نسل جوان با روحيه ايثار و مقاومت و بازخوانی و احيای حماسه‌های هشت سال دفاع مقدس برای جوانانی است كه فقط نامی از آن دوران و دلاور‌مردان آن شنيده‌اند.

بسيجيان و بازديدكنندگان مناطق عملياتی جنوب كشور در قالب كاروان راهيان‌نور طی اردويی چهار روزه از دو كوهه و مناطق عملياتی شلمچه،‌ هويزه،‌ دهلاويه،‌ اروند‌كنار،‌ كارون،‌ فكه و چزابه بازديد خواهند كرد

معاون اردويی ناحيه شهيد بهشتی سپاه محمد رسول‌الله تهران در دامه افزود: برای بسيجيان در اين اردوها برنامه‌های فرهنگی متنوعی تدارك ديده شده است كه در طول سفر و در مناطق عملياتی از آن بهره‌مند می‌شوند.

غفاری بيان كرد: راه‌اندازی اتاق سايت در محل اسكان زائران و آشنايی آن‌ها با پايگاه‌های اطلاع‌رسانی و وبلاگ‌های ارزشی و مباحث وبلاگ‌نويسی،‌ مقاله‌نويسی، ‌خاطره‌نويسی و سفرنامه‌نويسی با حضور استادان فن اين رشته‌ها از مهم‌ترين برنامه‌های فرهنگی ما در طول سفر محسوب می‌شود.

معاون اردويی ناحيه شهيد بهشتی تهران ادمه داد: ‌برای انتقال درست ارزش‌های دفاع مقدس و آشنايی زائران با حماسه‌سازان آن دوران و مناطق عملياتی و چگونگی كم و كيف عمليات‌های مهم، از حضور يادگاران هشت سال دفاع مقدس به عنوان راوی استفاده می‌كنيم.

وی در پايان يادآور ‌شد: بسيجيان و بازديدكنندگان مناطق عملياتی جنوب كشور در قالب كاروان راهيان‌نور طی اردويی چهار روزه از دو كوهه و مناطق عملياتی شلمچه،‌ هويزه،‌ دهلاويه،‌ اروند‌كنار،‌ كارون،‌ فكه و چزابه بازديد خواهند كرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول