مرحله نخست «چهره89» امشب تمام می‌شود

مرحله نخست نظرسنجی «چهره89» با هدف انتخاب چهره برتر وبلاگستان فارسی سال امروز چهارشنبه 18 اسفندماه به پایان می‌رسد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» بر اساس اعلام سایت برگزاری این نظرسنجی، شرکت کنندگان تا ساعت 24 امروز چهارشنبه 18 اسفند مهلت دارند تا نامزدهای خود را برای مرحله دوم چهره89 معرفی کنند.

میثمی، دبیر این نظرسنجی در این باره گفت: امشب پس از پایان مهلت کاربران برای شرکت در مرحله نخست، آمار و نتایج به صورت کلی تجزیه و تحلیل خواهد شد و تا صبح 19 اسفند، چهره 10 نامزد وبلاگ‌نویس برتر انتخاب می‌شود.

دبیر «چهره89» در تشریح مرحله دوم این نظرسنجی گفت: کاربران تا 25 اسفند فرصت دارند تا از بین 10 چهره انتخاب شده در مرحله اول، 3 چهره مورد نظر خودشان را انتخاب کنند.

حسن میثمی مرحله دوم «چهره89» را همانند مرحله نخست دانست و افزود: برای حفظ امنیت نظرسنجی و این‌که قرار است چهره برتر وبلاگ‌نویس سال در سطح ملی انتخاب شود، شرکت کنندگان بایستی شماره تلفن همراه خود را برای دریافت کد امنیتی ورود به نظرسنجی وارد کنند.

این‌طور که پیداست برای مشارکت کاربران خارج از کشور هم تدابیری اندیشیده شده است که این تدابیر متعاقبا اعلام می‌شود.

گفتنی است نظرسنجی «چهره89» به همت مجتمع رسانه‌ای اطلس و اجرای پایگاه خبری وبلاگ نیوز و با حمایت سرویس دهنده‌های وبلاگ میهن بلاگ و پارسی بلاگ، هفته نامه پنجره، سایت‌های خبری فردا نیوز، آینده روشن و لحظه‌های فناوری اطلاعات از 28 بهمن ماه آغاز شده است.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول