وبلاگ‌های راه یافته به مرحله دوم داوری تبیان زنجان اعلام شدند

دبیر جشنواره ملی وبلاگ های دینی در جلسه تایید داوری مرحله اول سومین جشنواره سراسری وبلاگ های دینی از استقبال قابل پیش بینی وبلاگ نویسان دینی از جشنواره خبر داد.

به گزارش خبرنگار وبلاگ نیوز، یوسف اماملو، با بیان این مطلب، اظهار داشت: با وجود اینکه طول دوره ثبت نام وبلاگ ها در این دوره از جشنواره 2 ماه کمتر از سایر دوره ها بود لیکن حجم وبلاگ های ثبت نام شده مطابق پیش بینی های اولیه کمیته برگزاری جشنواره بوده و این نشان از زنده بودن وبلاگستان دینی دارد.

وی در ادامه با اشاره به آمار شرکت کنندگان در جشنواره گفت: در سومین دوره جشنواره ملی وبلاگ های دینی 4218 وبلاگ ثبت نام نمودند که در این بین وبلاگ های با محتوای عمومی-دینی  حدودا 58  درصد از مجموع وبلاگ ها و نیز بیشترین گروه شرکت کنندگان را به خود اختصاص دادند.

دبیر جشنواره دائمی وبلاگ های دینی کشور، تعداد وبلاگ های برگزیده داوری مرحله اول جشنواره را 1844 وبلاگ برشمرد که این در دور نهایی تنها 50 وبلاگ از این تعداد انتخاب خواهند شد.

اماملو، ادامه داد: استان های تهران، اصفهان، خراسان رضوی و قم بترتیب با میانگین 22%، 12%، 7% و 6%  بیشترین جمعیت ثبت نام کنندگان را در این جشنواره داشتند.

در این جلسه امیر حسین اکبری مدیر اجرایی سومین جشنواره ملی وبلاگ های دینی ضمن تقدیر از داوران مرحله اول جشنواره مهمترین دغدغه داوری مرحله اول را تشابه وبلاگ های بخش عمومی و نیز عدم رعایت قوانین اعلامی برشمرد که موجب خروج تعداد قابل توجهی از وبلاگ ها بر لیست گردید .

وی اهمیت به استاندارد ها و سطح کیفی قوانین جشنواره را از دلایل مهم اعتبار آن و  استقبال سالانه کاربران از جشنواره دانست و افزود: تیم داوری مرحله نهایی امسال متشکل از یک متخصص رسانه، متخصص ادیان، متخصص کلام، 2 نفر بلاگر ارزشی، 2 نفر متخصص طراحی وب است که از 17 اسفند ماه کار داوری نهایی را آغاز نموده اند.

علاقه مندان جهت دیدن لیست وبلاگ های راه یافته به مرحله دوم داوری مسابقه وبلاگ نویسی تبیان، اینجا کلیک نمایند.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول