3چهره برتر وبلاگستان فارسی در سال89 مشخص شدند

پس از پایان مرحله دوم نظرسنجی «چهره89»، 3چهره برتر وبلاگستان فارسی در این سال مشخص شدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و بر اساس اعلام وبلاگ رسمی این نظرسنجی، امید حسینی، نویسنده وبلاگ «آهستان» با کسب ۱۶۳۲ امتیاز به عنوان نفر اول، احسان رستگار، نویسنده وبلاگ «منتقد مستقل» با کسب ۱۱۴۰ امتیاز به عنوان نفر دوم و مهدی نیکخواه نویسنده وبلاگ «بچه‌های قلم» با کسب ۹۷۸ امتیاز به عنوان نفر سوم مرحله دوم نظرسنجی «چهره89» از سوی نزدیک به 4هزار کاربر انتخاب شدند.

وبلاگ «چهره89» در دومین گزارش خود پس از پایان مرحله دوم اعلام کرده است که “امتیاز به معنای لحاظ ضریب اولویت نظردهندگان به ترتیب ضریب۳ برای اولویت اول، ضریب۲ برای اولویت دوم و ضریب۱ برای اولویت سوم درج شده است و نه تعداد آرا.”

علاوه بر این حسین قدیانی نویسنده وبلاگ «قطعه۲۶»، میثم محمدحسنی نویسنده وبلاگ «دوئل»، علی‌رضا مجیدی نویسنده وبلاگ «یک پزشک»، زهرا اچ.بی نویسنده وبلاگ «زهرا»، تقی دژاکام نویسنده وبلاگ «آب و آتش»، محمد آرمند نویسنده وبلاگ «طعم عسل»، آنی دالتون نویسنده وبلاگ «یادداشت‌های یک دختر ترشیده»، مجتبی دانشطلب نویسنده وبلاگ «دانشطلب» و هاتف خالدی نویسنده وبلاگ «خرچنگ زاده» توانسته‌اند به ترتیب رتبه‌های بعدی این نظرسنجی را کسب کنند.

اعلام نتایج استانی و موضوعی در مرحله اول

در گزارش نخست «چهره89» هم که در 26 اسفند منتشر شده است، از میان نزدیک به 8هزار و 700 شرکت کننده در این مرحله، برگزیدگان موضوعی و استانی اعلام شده‌اند.

وبلاگ «چهره89» با اعلام بیش از 22هزار آی.پی واحد بازدیدکننده از این سایت و مشارکت نزدیک به 8هزار و 700 نفر در مرحله اول، این اختلاف را ناشی از “اختلال در اینترنت، نوین بودن شیوه نظرسنجی در ایران، جوسازی‌های امنیتی و بعضا عدم آشنایی کاربران با سامانه حساب باز (Open ID) و استفاده از این سامانه برای اولین بار در ایران” عنوان کرده است.

بر این اساس برگزیده در بخش فوتوبلاگ وبلاگ «عکاس مسلمان» به مدیریت سیدشهاب‌الدین واجدی با کسب ۱۳درصد کل آرا، برگزیده در بخش مینیمال: وبلاگ «فراموشخانه» به مدیریت سیدمهدی دزفولی با کسب ۱۱درصد کل آرا، برگزیده در بخش ویدئوکست وبلاگ «ویدئو کلوب» با کسب ۹درصد کل آرا و برگزیده در بخش پادکست وبلاگ «بی سایه‌بان» به مدیریت محمدهادی فکری با کسب ۷درصد کل آرا اعلام شده است.

هم‌چنین در این گزارش برگزیدگان 11 استان کشور اعلام شده‌اند که برای مشاهده این برگزیدگان و مطالعه گزارش تفصیلی مرحله اول «چهره89» این‌جا را ببینید.

انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول