«پارسی بلاگ» به کاربرانش عیدی می دهد

مجله ی الکترونیکی پارسی نامه، هدیه نوروزی پارسی بلاگ برای سال 1390 است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مجله الکترونیکی پارسی نامه، شامل مجموعه ای است از نوشته های “مفید، زیبا و ارزشمند” ارسال شده در وبلاگ هاست که این نوشته ها در طی یک فرایند مشخص، و به موازات ارسال یادداشت ها در وبلاگهای پارسی بلاگ، توسط دبیران مجله گزینش می شوند و به صورت شبانه روزی و مستمر، در مجله انتشار می یابند.

همچنین، هدف از راه اندازی این مجله، بازنشر نوشته های مفید، جالب توجه و ارزشمند تولید شده در پارسی بلاگ و پیام رسان است که در اکثر اوقات، به خاطر عدم وجود ارتباطات وبلاگی گسترده، ناخوانده باقی می ماند.

به گفته مدیر سایت پارسی بلاگ، مجله توسط شورای دبیران و با مدیریت سردبیر، اداره می شود. سردبیر، بصورت فصلی در بازه های زمانی سه ماهه توسط مدیر سایت پارسی بلاگ منصوب می گردد و شورای دبیران با پیشنهاد سردبیر و تایید مدیر سایت، انتخاب می شوند.

لازم به ذکر است، انتخاب مطالب مجله توسط شورای دبیران انجام می شود. این گزینش بر اساس آیین نامه ی مشخصی است که فعلاً مراحل تکمیلی خود را طی می کند و به محض نهایی شدن به اطلاع کاربران عزیز خواهد رسید.

همچنین، مطالب مجله شامل سه بخش است: پستهای وبلاگی منتخب از پارسی بلاگ، پیامهای منتخب از پیام رسان و پستهای وبلاگی انتخاب شده خارج از پارسی بلاگ.

گفتنی است، در دوره اول، خانم سادات موسوی، مدیر وبلاگ عاشقانه تو به عنوان سردبیر مجله پارسی نامه، انتخاب شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول